An Admin has locked all launchin of applications???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn iphone niet meer gebruiken. Als ik een programma wil gebruiken krijg dit melding: An admin has locked all launching of applications. please ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
An Admin has locked all launchin of applications????
Ik kan mijn iphone niet meer gebruiken.
Als ik een programma wil gebruiken krijg dit melding: An admin has locked all launching of applications. please help ik wil mijn iphone terug Laatst gewijzigd door unal38; 06-01-10 om 21:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en wat heb je allemaal al geprobeerd?
-reset -DFU etc |
|
|||
|
|||
-Sbsettings werkt
- spraakherkenning werkt - restart had geen zin Ik weet niet hoe ik in DFU mode kom en wat ik moet doen Ik vraag me eigenlijk af waarom ik deze melding krijg. |
|
||||
|
||||
Dat is de melding die AppLocket geeft.
Als je die geïnstalleerd hebt, duw dan je volume knop 2 keer omlaag en 1 keer omhoog om te unlocken. |
|
|||
|
|||
Thx man het is gelukt
hoe kan ik je ooit bedanken m8? Beste wensen alle leden van iphoneclub |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, alleen als ik de volumeknop twee x omlaag druk en een keer omhoog, vraagt hij om een password?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applications updaten | Tuur Leemans | iPhone Apps | 3 | 12-01-10 00:31 |
@ ADMIN 3.01 Firmware niet te kiezen in forum profiel | dendirk | Archief | 5 | 01-08-09 15:29 |
Applications folder | psb | iPhone algemeen | 0 | 20-01-08 16:48 |
|
|