iphone 2g loopt vaak vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone loopt vaak vast,blijf dan hangen op het apple logo. door hem aan het stroom of computer te hangen komt het wel weer goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2g loopt vaak vast
mijn iphone loopt vaak vast,blijf dan hangen op het apple logo. door hem aan het stroom of computer te hangen komt het wel weer goed maar dat duurt een dag en dan treed hetzelfde probleem weer op. heb zo'n beetje alles geprobeerd maar niks schijnt te werken. iemand enig idee?????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dan blackrain draaien. of een custom firmware maken met pwntool maar das alleen voor mac. dan in itunes hertellen met je custom made file. ik zou na de installatie, de iphone niet terugschijven van back-up maar als nieuwe iphone configureren. dit moet goed gaan, zo niet dan is je iphone misschien wel overleden. Grt Escobar. |
|
|||
|
|||
dat had ik dus ook al geprobeerd... maar tocht bedankt. ga ik 'm maar eens begraven denk ik.......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone loopt vast. | Ikbenmichelle | iPhone algemeen | 3 | 03-04-11 23:42 |
iPhone: Help: Iphone loopt vast | srgnn-38 | Jailbreak | 2 | 11-11-10 12:43 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone loopt vast | marjolijn1980 | iPhone algemeen | 3 | 10-07-10 21:31 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
|
|