Exchange; Gedwongen iPhone lock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik via exchange mijn kalender en email van mijn werkgever op de iPhone. Na instellen werdt ik gedwongen om een 8-cijferige/letter code ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange; Gedwongen iPhone lock
Sinds kort heb ik via exchange mijn kalender en email van mijn werkgever op de iPhone. Na instellen werdt ik gedwongen om een 8-cijferige/letter code in te vullen dus een iPhone lock . Het schijfje om de lock aan of uit te zetten kan ik nu niet meer gebruiken, is nu lichtgrijs. Een normale pincode van 4-cijfers vindt ik nog ok maar 8. Weet iemand hoe dit is op te lossen, aan-uit en/of een pincode? De iPhone is JB dus daar is misschien een optie. Alvast bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je werkgever heeft een Exchange policy ingesteld!
Wanneer je deze pincode niet instelt, zal de iPhone dat doorgeven aan de Exchange server; die beslist of je alsnog mag synchroniseren of dat je een foutmelding krijgt! Even overleggen met je systeembeheerder dus! |
|
|||
|
|||
Bedankt, onze IT medewerker wist ook niet hoe het zat maar ik verwachte al zoiets.
|
|
|||
|
|||
Vind het niet meer dan normaal in een zakelijke werkomgeving trouwens, minimaal 8 karakters voor een password zou ik zeggen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
|
|