//

Films niet te openen in Safari

Films niet te openen in Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha allemaal, Bij alle vorige firmware versies die ik op mijn IPhone heb gehad, kon ik altijd filmpjes direct openen vanuit Safari. Echter, tegenwoordig opent ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-09, 12:03
secured secured is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard Films niet te openen in Safari

Ha allemaal,

Bij alle vorige firmware versies die ik op mijn IPhone heb gehad, kon ik altijd filmpjes direct openen vanuit Safari. Echter, tegenwoordig opent hij het bestand letterlijk en tekstueel in Safari. Zie screenshot hieronder. Dit is raar, want bij vrienden kan ik de filmpjes wel gewoon openen (zelfde FW). Ook krijg ik bij youtube het bekende "Cannot connect to youtube" foutmelding, echter denk ik niet dat deze er iets mee te maken heeft.

IPhone specs:
  • FW 3.0 (7A341)
  • Eerste generatie IPhone 8GB
  • Modem FW 04.05.04_G
Iemand suggesties
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo.jpg‎ (95,8 KB, 8x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-09, 12:12
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Je zegt dat het 'tegenwoordig' niet goed gaat. Je hebt pas een restore van de firmware gedaan of is dat niet het geval geweest?
  #3  
Oud 14-12-09, 12:41
secured secured is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Je zegt dat het 'tegenwoordig' niet goed gaat. Je hebt pas een restore van de firmware gedaan of is dat niet het geval geweest?
Ik heb pas (4 maand geleden) een re-install gedaan, met de die firmware. Daarvoor werkte alles prima (met dezelfde firmware).
  #4  
Oud 09-01-10, 19:01
Hedonist Hedonist is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard cannot connect to youtube

This problem is known as pushfix and it's caused when upgrading a hacked phone to version 3.1.2. Whenever you want to access youtube, whether you use the youtube application on your iphone or safari browser you will see a grey logo with an arrow instead of a preview from the video. It's shitty, and I really had to sort out what was the reason and how to solve it, but it's possible to fix this ! I wrote a tutorial to solve this problem.
http://www.vanravels.com/blockedyout...0%20iphone.pdf

Success !
Whoops
  #5  
Oud 28-01-10, 14:14
secured secured is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hedonist Bekijk bericht
This problem is known as pushfix and it's caused when upgrading a hacked phone to version 3.1.2. Whenever you want to access youtube, whether you use the youtube application on your iphone or safari browser you will see a grey logo with an arrow instead of a preview from the video. It's shitty, and I really had to sort out what was the reason and how to solve it, but it's possible to fix this ! I wrote a tutorial to solve this problem.
http://www.vanravels.com/blockedyout...0%20iphone.pdf

Success !
Whoops
Bedankt Hedonist,

Dit heeft inderdaad het probleem verholpen met YouTube zelf. Helaas blijft het probleem bestaan van het openen van een filmpje in Safari. Dit resulteert nog steeds in het scherm wat te zien is in mijn topic start.

Any ideas?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 11:22
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet Kenanus iPhone algemeen 16 30-11-14 00:43
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... m-jay iPhone algemeen 5 18-12-11 18:59
safari pagina openen niet mogelijk abcd1234 iPhone Apps 5 27-12-10 20:20
Safari kan link niet openen studeerenberg iPhone algemeen 5 30-08-09 13:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.