na 2x installatie werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik had internet tethering een week geleden geinstalleerd via help.benm.at en toen ik achterkwam dat mijn mms en vvm niet werkte was ik zeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na 2x installatie werkt niet
Hoi
Ik had internet tethering een week geleden geinstalleerd via help.benm.at en toen ik achterkwam dat mijn mms en vvm niet werkte was ik zeer ontevreden hierover en herstelde ik mijn netwerk. Na dit probeerde ik nogmaals internet tethering te installeren en opeens doet ie het niet ook al doe ik restore, hij werkt gewoon niet meer en er staat dat ik contact met t-mobile moet opnemen. Hoe krijg ik nou tethering wel aan de praat? iemand enig idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het weer gefixt. alleen nu is de vraag, hoe krijg ik mijn mms en vvm instellingen terug?
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in dit topic. Daarmee is het mij vanmorgen nog gelukt. Denk om de reboots (en dus evt. het opnieuw (zwart) laten regenen).
3.1.2, internet thetering, iphone 3gs, jailbreak, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe optie 'Folders' werkt niet na 4.0.1 installatie | tommyhopstaken | iPhone algemeen | 0 | 22-07-10 21:42 |
Accu weather werkt niet meer goed na installatie ios4. | evelyn doets | iPhone algemeen | 1 | 01-07-10 22:40 |
Mail werkt niet meer na installatie Navigon | Jinta | iPhone Navigatie | 2 | 27-01-10 20:10 |
iPhone werkt niet meer na Purplera1n installatie! | marco538 | Archief | 8 | 20-10-09 18:23 |
nos journaal app werkt niet meer na installatie versie 3.0 | rheukers | Archief | 1 | 26-06-09 09:31 |
|
|