Firmware 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet wat voor toestel je precies hebt (bootrom enzo), maar kijk even naar het linkje in mijn signature. Misschien voldoe je aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik weet niet wat voor toestel je precies hebt (bootrom enzo), maar kijk even naar het linkje in mijn signature. Misschien voldoe je aan de eisen en kun je zo es dat stappenplan doorlopen ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie, maar ik blijf met een paar vraagjes zitten.nl. - Edit de hosts-file van je Windows machine door de volgende regel toe te voegen : 74.208.10.249 gs.apple.com --- Hosts-file?? waar kan ik deze vinden. - Restore de 3.1.2 firmware door op SHIFT en herstel te drukken en naar de eerdergenoemde firmware te browsen --- SHIFT op mij keyboard en dan "herstel" te drukken.. Snap ik niet. En verder kom ik dus niet. Sorry maar ik ben echt een leek..snik, snik ik dacht dat ik best wel een ICT knobbeltje had.. Is er nog iets duidelijkers.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen a.u.b zit met hetzelfde probleem dat ik dus geupdate heb naar die nieuwste firmware 3.1.3 en nu doet die niets meer .... is er iemand die een echt leek kan helpen want zit al meer dan 10 dagen zonder iphone en ik kan je garanderen dat het niet gemakkelijk is ;-) greetz nick
De SHSHs bestanden heb je al in Cydia opgeslagen op de server van Saurik... dit snap ik niet heb de iphone sinds 2/01/2010 Je toestel is af-fabriek simlockvrij dus de baseband kan je niets schelen in dit geval. dit is niet he t geval ... Je hebt een oude Bootrom (van voor week 40 2009). Je draait liefst Windows XP (daarop is e.e.a. getest). ook beiden niet het geval vrees ik ??? is er dan toch nog een oplossing of??? greetz nick Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-02-10 om 08:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Leuk dat jij een unlock wilt voor 3.1.3 maar daarvoor hoef je me niet meerdere prive berichten te sturen. Op dit moment is die er NIET, als hij wel komt of er is dan staat dat binnen de minuut hier op iPhoneclub (homepage) dus zolang je daar er niks over ziet is hij er NIET! |
|
|||
|
|||
[quote=Daros;417899]Hoeveke,
Leuk dat jij een unlock wilt voor 3.1.3 maar daarvoor hoef je me niet meerdere prive berichten te sturen. Op dit moment is die er NIET, als hij wel komt of er is dan staat dat binnen de minuut hier op iPhoneclub (homepage) dus zolang je daar er niks over ziet is hij er NIET! weet u ongeveer wanneer dit gaat zijn ??? ruwe schatting?? groet, nick |
|
|||
|
|||
Na installatie van de laatst uitgekomen firmware lijkt de accu nog eerder uitgeput dan voorheen en het was al pet. Wat zijn jullie ervaringen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nadat ik hem toen heb opgeladen heb ik juist het idee dat ik net iets langer doe met mijn accu (gemiddeld een dag of 3). |
|
|||
|
|||
Ik vind het echt slecht, kwam van 3.0.1. en die liep supersoepel maar omdat steeds meer apps zeuren om 3.1. Uiteindelijk maar geupdate.
Hij is een stuk trager, toetsenbordinput hapert soms, scrollen op je springboard gaat met haperingen en apps sluiten slechter. Ik ben dus niet blij. Ben benieuwd wat 3.2. en 4.0. gaan brengen. |
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik helaas de update naar 3.1.3 erop staan. Ik zou graag terug willen naar 3.1.2. Weet iemand of dat kan en zoja hoe ???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om je baseband te controlleren,kun je f0recast downloaden. Dit programma laat verschillende info van je iPhone zien,zoals het voorbeeld hieronder. Laatst gewijzigd door Econz; 28-02-10 om 13:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|