Firmware 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag is iPhone firmware 3.1.3 uit. Nadat de nieuwe iTunes versie was geinstalleerd, kreeg ik gelijk een update van iphone 3.1.3. Iemand enig idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 3.1.3
Sinds vandaag is iPhone firmware 3.1.3 uit. Nadat de nieuwe iTunes versie was geinstalleerd, kreeg ik gelijk een update van iphone 3.1.3. Iemand enig idee wat deze update inhoud? Ik vermoed slechts een jailbreak preventie en weinig toevoeging in functionaliteit en snelheid. Ervaringen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou iedereen met een jailbreak eerst even afwachten niet te updaten voor we zeker weten wat voor een invloed deze versie heeft op de jailbreak programma's die er nu zijn.
|
||||
|
||||
Ze noemen deze updates:
• Nauwkeurigere aanduiding van het batterijniveau op de iPhone 3GS • Oplossing voor een probleem waarbij programma's van derden soms niet werden gestart • Oplossing voor een probleem waarbij een programma kon crashen bij gebruik van het Japanse Kana-toetsenbord Maar gezien mijn JB wacht ik even met installeren... (al zal toch iemand het moeten testen!)
|
||||
|
||||
Hier naar versie 3.1.3
Unlocked T-Mobile abo vrij met Vodafone Super Sim |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Naam van de firmware is (3GS versie): iPhone2,1_3.1.3_7E18_Restore.ipsw
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zal wel een baseband update inzitten om Geohot tegen te gaan.. (blacksn0w)
|
|
|||
|
|||
Dus... geen firmware update voor nog een paar maanden
3.2 ftw!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is er een echte orginele changelog aanwezig van Apple voor deze update?
Neem aan dat er meerdere fixes in zitten? Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-02-10 om 21:00. Reden: Zullen we on-topic blijven ;) |
|
||||
|
||||
Baseband updated on 3.1.3 to version 05.12.01!!
Via twitter: It appears that iPhone 3.1.3 closes the usb_control_msg exploit, used by blackra1n. Via dev-team blog:
Changelog:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-02-10 om 21:24. |
|
|||
|
|||
tethering is weer mogelijk met deze update!!
|
|
||||
|
||||
Ik wacht wel even anders ben ik JB kwijt maar kan ik ergens updaten uitschakelen in Itunes?
|
||||
|
||||
Hoe heb je dat gedaan? Ik kreeg het nog niet aan de praat?
|
||||
|
||||
Update gedaan.
Bij netwerk heb ik de mogelijkheid gekregen om internet Tethering instellingen in te geven. |
|
||||
|
||||
T-Mobile? Staat er bij mij niet bij....
|
|
||||
|
||||
Update gedaan - iPhone dood!
Bij installatie bleef hij hangen in 'sluit iPhone aan op iTunes'! Geprobeerd om te resetten, maar hij lijkt zo dood als een pier... Krijg 'm niet meer aan de praat..
EDIT: Nou ik heb weer 'sluit aan op iTune's' maar da's dan ook alles... Met geen mogelijkheid te resetten - blijft alleen maar zeuren om aansluiting op iTunes. En die ziet 'm dus niet... Grr... Iemand een idee??? Anders wordt het Pro-Assist werk... Heb ik eindelijk bericht in iTunes dat iPhone herstelbehoeftig is... zeg ik nou herstel dan maar... komt-ie na een minuut of 10 met de mededeling: iPhone kan niet worden hersteld.. onbekende fout (1604).. Damn I'm screwed! Dat was een kort genoegen.. welgeteld 2 maanden... leve de updates.. Update 20100203: Patiënt is afgevoerd .. ligt nu bij Pro-Assist. Laten we hopen dat zij 'm weer aan de praat krijgen. Software updates kunnen me voorlopig gestolen worden. Never change a winning team, zeggen ze toch??? Had moeten luisteren.. Update 20100222: Joepie! De patiënt is hersteld retour gekomen (met FW 3.1.3) - nou alleen nog de backup terugzetten. Fingers crossed..
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 22-02-10 om 14:52. Reden: Update |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|