Firmware 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nope, ik weet dat ie daar hoort te staan.... Nog even verder stoeien hier dus, bedankt in ieder geval....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nope, ik weet dat ie daar hoort te staan.... Nog even verder stoeien hier dus, bedankt in ieder geval.
|
|
|
|
||||
|
||||
2G gebruikers kunnen gewoon updaten en jailbreaken. Volgens de post van musclenerd:
MuscleNerd LOL iPhone 2G experimenters can go ahead & use yesterday's redsn0w on today's 3.1.3 just point it at 3.1.2 ipsw (2G only for now!) --update-- 2G iphone, custom firmware, cydia All is well
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 03-02-10 om 00:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is dit iig zeker niet! |
|
||||
|
||||
De 3.1.3 firmwares kunnen weer gedownload worden uit onze firmware WiKi
|
||||
|
||||
Ze hebben ook nog enkele (ernstige?) security leaks opgelost:
Waarschuwingsdienst.nl APPLE-SA-2010-02-02-1 iPhone OS 3.1.3 and iPhone OS 3.1.3 for iPod touch
|
|||
|
|||
Ik had een probleem dat mijn Iphone 3Gs steeds zichzelf opnieuw ging opstarten. De enige oplossing die ik zag was hem herstellen. Helaas dus net een dag te laat voor de 3.1.2 software. Nu doet hij het weer maar hoe moet ik hem nu weer jailbraken. Of moet ik wachten totdat blackrain (o.i.d.) met een nieuwe jailbreak komt?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Kan ik hem nu niet weer herstellen naar 3.1.2 met de fw uit de wiki?
Ik heb een oude 3Gs! Laatst gewijzigd door maartensegers; 03-02-10 om 13:13. |
|
|||
|
|||
Weet niet of ik goed zit, ik probeer blackra1n van mn iphone af te krijgen, maar krijg dit niet gedaan......als ik wil restoren zegt itunes dat ik moet updaten naar 3.1.3.
Weet ook niet hoe het precies met het unlocken zat, toen ik mn simkaart in mn iphone deed, gaf hij aan dat er een simlock opzat, nadat ik hem aan itunes hing en redsnow draaide gaf hij in itunes aan dat hij was geunlocked, komt dit door redsnow of is he anders gegaan. Anyway, ik wil blackra1n eraf hebben omdat ik het vervelend vind mn iphone steeds aan mn laptop te hangen nadat hij uit is geweest. wat moet ik doen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook een foutmelding tijden de update (2006). Heb het firmwarebestand al verwijderd, en geprobeerd op een andere mac (toen error 1611). Ook verschillende USB-poorten geprobeerd maar heb het nog niet aan de praat. Bij de vorige update (naar 3.1.2) ook problemen gehad (error 2006). dit heb ik na lang klooien en zoeken uiteindelijk op kunnen lossen door de gedownloade firmware te verwijderen en opnieuw te downloaden. Dit heeft nu echter nog niet gewerkt. Zit nu op het werk zonder iPhone, maar hoop hem vanavond toch wel weer aan de praat te krijgen.. Iemand nog tips of ideeën? |
|
||||
|
||||
probeer eens ireb en dan restoren naar 3.1.3, mischien lukt het dan wel
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mag je wel de nieuwe i-tunes downloaden, of werkt die alleen met de nieuwe 3.1.3?
|
|||
|
|||
goede middag,
ik zit met het volgende : ik had een gejailbreakte iphone 3gs 3.1.2 en nu heeft ie opeens 3.1.3 geinstaleerd dus ben mijn jailbreak kwijt. ik zou graag mijn iphone weer jailbreaken! wat nu? kan iemand mij helpen? mvg edu |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Geduld hebben en wachten tot er een oplossing komt. En hoezo heeft ie "opeens" 3.1.3 ? Heeft kabouter Plop met je iPhone zitten spelen ? Ik bedoel, je zult toch ergens hebben gekozen om de update plaatst te laten vinden. Het is niet anders : afwachten........
|
|
|||
|
|||
om Tethering tevoorschijn te toveren heb je dan een unlock sim nodig ?
mijn 3G is nog gelocked door T-mobile heb van alles al geprobeerd om tethering geinstalleerd te krijgen heb versie 3.1.3 modem firm ware 05.12-01 er op staan is er iemand die mij werkelijk kan helpen , beloning stuur ik per post |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik me alleen afvroeg: iReb zou toch ook gewoon moeten werken als je niet wil jailbreaken? Ik hoef namelijk geen jailbreak op mijn iPhone, heb het in het verleden wel gehad, maar zonder jailbreak beviel hij me beter. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn oude 3Gs hersteld naar 3.1.3. Stom, want ik had niet in de gaten dat er geen jailbreak voor was. Kan ik hem nog restoren naar 3.1.2?
|
|
||||
|
||||
Klopt het dat de iPhone sneller is geworden na de 3.1.3 update? Daar lijkt het bij mij in ieder geval op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|