Marktplaats discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik sta voor een spannende beslissing, ik ga als het goed is vanmiddag een iphone komen. Tweedehands via marktplaats. Nu vroeg ik me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Marktplaats
Beste mensen,
Ik sta voor een spannende beslissing, ik ga als het goed is vanmiddag een iphone komen. Tweedehands via marktplaats. Nu vroeg ik me af of jullie een paar tips hadden waar ik op moet letten. Hoe kan ik bijvoorbeeld merken of het geluid het nog goed doet, de accelerometer en ga zo maar door. De Iphone is al gejailbreakt (en zo ook simlock vrij gemaakt), maar ik denk dat de voormalige eigenaar een pc had en ik gebruik een mac. Gaat dat problemen opleveren als ik van besturingssysteem switch of zou dat goed moeten gaan. Alvast bedankt, Tristan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
- Even mee bellen (om te zien dat je hem echt kan gebruiken).
- Even opnieuw opstarten (om te zien of je tethered jailbreak of untethered jailbreak hebt, als je dat belangrijk vindt) - Gewoon even mee spelen om de snelheid te bekijken
|
||||
|
||||
Je kunt het serienummer controleren op bv Apple Serial Number Info // Decode your Mac's serial number!
En kijk even of er geen scheuren in de behuizing zitten... |
|
|||
|
|||
tethered jailbreak of untethered jailbreak, wat is dat/wat is beter/waar zie ik dat aan?
Bedankt voor snelle reactie. |
|
|||
|
|||
ALS je thetret hebt Dan gaat de jailbreak elke keer er af zodra je hem uit doet dus Dan moet je hem elke keer jailbreake
|
|
||||
|
||||
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via marktplaats | kefjah | Koopinformatie Nederland | 14 | 03-02-10 19:48 |
Marktplaats | QQleQ | iPhone Apps | 1 | 21-09-09 11:21 |
Iphone op marktplaats | rash1 | Archief | 5 | 26-04-09 20:22 |
Marktplaats advies | VLB | Koopinformatie Nederland | 11 | 08-05-08 11:54 |
|
|