Ongewenste links in Beginscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zette een bladwijzer in het beginscherm maar wil die nu weer verwijderen. Hoe doe je dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ongewenste links in Beginscherm
Ik zette een bladwijzer in het beginscherm maar wil die nu weer verwijderen. Hoe doe je dat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Blijven drukken op je icoontje tot ze gaan "wiebelen". Dan op het kruisje drukken.
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je een link van je beginscherm?
Ik heb hetzelfde probleem. Maar blijven klikken op het icoontje (dat wit en naamloos is) in het programma itunes werkt niet. Het kruisje komt niet tevoorschijn zoals bij de andere programma's. Heeft iemand misschien nog een tip om een bladwijzer of link weg te krijgen van het beginscherm?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt
Bedankt! Ik kreeg het eerst niet voor elkaar, maar nu wel Ik heb de iPhone nog niet zo lang...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een link naar een website er staan en die wil ik graag weghebben maar als ik er op druk dan gaat hij naar die website dus ik kan er niet vaker op blijven drukken. Wat kan ik hier aan doen?
|
|
||||
|
||||
Langer ingedrukt houden of een ander icoontje langer indrukken.
|
|
|||
|
|||
Ja, je moet het echt langer ingedrukt houden en beetje op verschillende plekken tikken. Het lukte mij eerst ook niet, maar het werkt echt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongewenste dataverbinding | Nilles | KPN | 0 | 23-06-10 20:48 |
Ongewenste sms-jes | sem90 | Odido (T-Mobile) | 6 | 24-07-09 11:29 |
Ongewenste Pushberichten - iPhone 2G | superbaz | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 20:04 |
ongewenste tekst op unlockscreen | yip | iPhone algemeen | 2 | 29-12-08 14:35 |
Oei, ongewenste upgrade firmware | Moonya | Archief | 1 | 12-07-08 14:39 |
|
|