Mac en iPhone kunnen niet verbonden worden via bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone wil maar niet verbinden (via bluetooth) met mijn Macbook. Ik zou graag mijn foto's die op mijn iPhone staan op mijn PC zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mac en iPhone kunnen niet verbonden worden via bluetooth
Mijn iPhone wil maar niet verbinden (via bluetooth) met mijn Macbook. Ik zou graag mijn foto's die op mijn iPhone staan op mijn PC zetten via bluetooth. Is dit mogelijk? Ik overloop het proces om te verbinden maar telkens weer staat op de iPhone 'geen verbinding' terwijl op de PC staat 'verbonden'. Ik heb eens gelezen op dit forum dat er alleen head sets kunnen worden verbonden via bluetooth maar de nieuwe generatie moet toch ook met PC kunnen verbinden.
Laatst gewijzigd door tania; 13-05-10 om 09:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope, gaat niet lukken via bluetooth. Synchroniseren via iTunes will do the trick. Zie het maar als de (eigen?)wijsheid van Apple.
|
||||
|
||||
Bedankt. Zou je ook weten hoe het komt dat de applicatie van Gmail op mijn iPhone blijft laden (zandlopertje blijft de hele tijd staan) terwijl alles goed werkt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en | gruijtersrob | Unlock | 0 | 19-01-11 12:50 |
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen | kortpa | Odido (T-Mobile) | 0 | 15-10-10 18:45 |
foto's kunnen niet gesynct worden | Rke | Muziek, foto & video | 9 | 06-08-10 00:27 |
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden | robvg23 | Unlock | 2 | 04-05-09 18:32 |
gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel | GFTU | Unlock [archief] | 1 | 07-04-08 10:51 |
|
|