Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik de iphone 5+ minuten niet gebruik en ik probeer daarna weer met 3G te internetten dan kan er geen verbinding tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden
Elke keer als ik de iphone 5+ minuten niet gebruik en ik probeer daarna weer met 3G te internetten dan kan er geen verbinding tot stand gebracht worden. Maar als ik vervolgens nogmaals probeer te verbinden (bijv door weer dezelfde bookmark te openen) dan kan ik wel gewoon probleemloos internetten. Internet werkt daarna gewoon prima zolang ik het maar continue gebruik.
Dus de eerste 3G connection-poging mislukt iedere keer als de iphone een tijdje idle is geweest. Wat heb ik al geprobeerd: - restore custom firmware 3.1.2 - reset network settings Laatst gewijzigd door ohooghuis; 06-03-10 om 03:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant | babybox | iPhone algemeen | 5 | 28-12-10 00:50 |
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren | angelvdg | iTunes | 1 | 11-09-10 21:06 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
|
|