Geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sorry maar i ben nieuw hier mijn 3 gs doet het wel maar mijn geluid gaat steeds uit en bij een binnekomend gesprek hoor ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid
sorry maar i ben nieuw hier
mijn 3 gs doet het wel maar mijn geluid gaat steeds uit en bij een binnekomend gesprek hoor ik ook niets iedere keer sopringt hij naar o geluid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Topic verplaatst naar problemen. Je hebt volgens je profiel geen jailbreak, dus hoort het ook niet in dat subforum. En het is firmware 3.x die op je 3GS staat dus de tag 1.x is helemaal verkeerd. gelieve daar voortaan op te letten.
Je probleem: is het niet toevallig het knopje aan de zijkant boven de volumeknoppen die op stil staat? (als het oranje bolletje zichtbaar is staat hij op stil). Anders moet je je probleem wat nader omschrijven. |
|
|||
|
|||
nee dat bolletje is niet zichtbaar.
Zodra ik op geluiden druk dan gaat alles veel trager en staat de luidspreker stand helemaal naar links. Ik zet hem dan in het midden en ga weer naar het basisscherm. Indien ik dan bel of gebld wordt staat hij weer naar links en heb ik niets gehoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geluid | Mikkey4 | iPad algemeen | 6 | 23-05-11 13:15 |
Geluid | IvoOranje | iPhone algemeen | 2 | 08-03-11 21:09 |
Geluid | ikke_123 | iPhone algemeen | 0 | 13-04-10 13:00 |
geluid | Trekhond | Archief | 2 | 20-12-09 18:01 |
|
|