Krijg Iphone niet in DFU Mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik een aantal weken geleden me iphone had gekocht en gejailbreakt, wou me vriendin ook graag een iphone, ik wil hem nu ook voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg Iphone niet in DFU Mode
Nadat ik een aantal weken geleden me iphone had gekocht en gejailbreakt, wou me vriendin ook graag een iphone, ik wil hem nu ook voor haar jailbreaken, maar het lukt me niet niet meer! Er staat 3.1.3 op dus wou hem downgraden naar 3.1.2 via Itunes en de iphone in DFU mode, dut lukt niet wanneer ik mijn iphone in DFU probeer te zetten krijg een wit scherm en geeft me computer aan dat die de hardwaren (Iphone in Recovery Mode) niet kan vinden, ik heb precies de zelfde times (filmpje @ youtube) gebruikt om hem in DFU te krijgen, heb het nu al 1000 x geprobeert maar het lukt me nog steeds niet, telkens dat witte scherm! Wat doe ik fout?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ligt het aan je pc. Gebruik een andere computer.
|
|||
|
|||
Wat voor type is de iphone waar het om gaat?
|
|
|||
|
|||
Het gaat om een iPhone 3G met een Abbo bij t-mobile.
|
|
|||
|
|||
Maar ik heb m'n eigen iPhone wel gejailbreakt op die computer!
|
|
|||
|
|||
Destiny bedankt het werkt! Wel raar want me eigen iPhone 3G deed het wel gewoon! Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 19-01-12 00:08 |
Krijg hem onmogelijk in DFU mode | h4wkforever | iPhone algemeen | 6 | 28-12-10 19:18 |
iPhone: krijg iphone 2 niet in DFU mode/ uitgeschakeld | jfkuup | Jailbreak | 0 | 06-09-10 23:11 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Krijg iPhone niet in DFU-mode | Bartje | Unlock [archief] | 1 | 09-02-08 10:52 |
|
|