//

melding accessoire niet geschikt voor iphone

melding accessoire niet geschikt voor iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb in de loop der tijden voor mijn origineel simlockvrije iPhone 3gs enkele, niet originele, auto laadkabels en een fm transmitter aangeschaft. En allemaal, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-10, 02:26
combo1100 combo1100 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard melding accessoire niet geschikt voor iphone

ik heb in de loop der tijden voor mijn origineel simlockvrije iPhone 3gs enkele, niet originele, auto laadkabels en een fm transmitter aangeschaft. En allemaal, op 1 na (ook geen originele) gaven na een periode van normaal werkend gebruik, de melding 'deze accessoire is niet geschikt voor iPhone'. Deze meldingen kwamen variërend van 1 week tot en met 2 maanden, na altijd probleemloos geladen te hebben, ineens op het scherm en de kabels weigerden daarna ook verder dienst. Bij 1 of 2 kwam dan ook de melding of ik het toestel in vliegtuigmodus wilde zetten. Ook de fm transmitter geeft inmiddels dit scherm, maar na een paar keer insteken, blijft de melding weg en laadt hij wel, alleen werken de geluiden, belsignaal, sms e.d. dan niet meer, maar ik kan wel de muziek via de radio afspelen en alles werkt verder normaal. Probeert Apple naast het dichttimmeren van de simlock, ook met een accessoire 'detector' hun producten exclusief te houden? (en wij maar schelden op Windows)
Zijn er mensen met een oplossing, b.v. alleen al de meldingen uit te kunnen zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-10, 14:40
LV18PB's schermafbeelding
LV18PB LV18PB is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

Kijk ook ff op mijn vraag met opladen in auto!! Heb nl. een soortgelijk probleem. Denk dat de laatste firmware hieraan schuldig is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deze accessoire is niet bedoelt voor de iPhone RikH iPhone algemeen 4 26-08-11 16:50
"accessoire niet geschikt voor iPhone" sjoerddx iPhone algemeen 8 21-11-09 17:13
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone japanner Archief 2 09-11-09 18:09
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone Shorty007 Archief 1 06-06-09 22:04
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten tomtom iPhone algemeen 0 05-02-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.