//

Deze accessoire is niet bedoelt voor de iPhone

Deze accessoire is niet bedoelt voor de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg dus steeds deze melding, ook als ik geen accessoire heb ingeplugd. Ik heb het nu met SSH proberen te fixen door een bestandje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-10, 23:34
RikH RikH is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard Deze accessoire is niet bedoelt voor de iPhone

Ik krijg dus steeds deze melding, ook als ik geen accessoire heb ingeplugd. Ik heb het nu met SSH proberen te fixen door een bestandje te vervangen, lukte niet met de 3.1.3 software, met vorige versies lukte het wel. Heb al vaak genoeg hersteld e.d. helpt allemaal niks.

Weet iemand nog een oplossing ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-10, 08:19
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Misschien stof / vuil in de aansluiting waardoor je Iphone denkt een accesoirre ingeplugd te zien
  #3  
Oud 26-08-11, 15:40
XLenergie XLenergie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik kreeg ook continu de melding op me Iphone 4. Wat ik niet begreep. Want als ik mijn headset in de iphone deed nadat de melding was gekomen deed het geluid het ook.
Eerst heb ik de connector etc. schoon gemaakt wat niet resulteerde tot resultaat. (ik gebruik tevens gewoon orignele apple accesoires).

Wat bij mij is gelukt: door gewoon simpelweg de iphone te herstellen, en daarna NIET te herstellen naar een reservekopie.

Hoop dat het lukt bij jullie
  #4  
Oud 26-08-11, 16:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb et ook wel eens gehad. Even met een tandstoker de boel uitpeuren bij het dock. En daarmee was het bij mij steeds opgelost...
  #5  
Oud 26-08-11, 17:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tis hier opeens wel erg aan het worden, ik ben precies nie de enige, enige verschil is bij mij nikske van al hetgeen men opnoemd helpt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone' rlmg073 iPhone accessoires en onderdelen 27 10-07-11 18:26
melding accessoire niet geschikt voor iphone combo1100 iPhone algemeen 1 25-03-10 15:40
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone japanner Archief 2 09-11-09 19:09
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide iNeil Archief 9 16-05-09 12:49
Foutmelding, dit accesoire is niet voor de iphone bedoelt Marcob Archief 1 21-09-08 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.