//

Advies gevraagd; sluggish iPhone 4

Advies gevraagd; sluggish iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Graag wil ik jullie advies eens vragen.. Ik heb sinds een klein jaar m'n iPhone 4. Geweldig apparaat. Maar na een jaar intensief appjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-11, 14:29
Antal Antal is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard Advies gevraagd; sluggish iPhone 4

Hoi,
Graag wil ik jullie advies eens vragen.. Ik heb sinds een klein jaar m'n iPhone 4. Geweldig apparaat. Maar na een jaar intensief appjes testen, keertje gejailbraked (is er nu af) en verschillende updates is m'n iPhone een beetje sluggish geworden. Lijkt allemaal beetje te langzaam enzo. Nu wil ik m graag eens lekker vers en fris maken. Maar wil van een aantal apps de data bewaren.
Denk ik dan op de juiste manier door alle overbodige apps eraf te halen, dan een backup maken, vervolgens een restore terug naar de fabrieks instellingen en dan de backup terugzetten?
Of blijft er op die manier nog veel vaags achter? En ben ik beter af met een volledige restore en zal ik moeten leven zonder de ouwe app data?
Thanks en groet, Antal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 14:38
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Als j de backup terug zet zet je indd ook de problemen terug. Het beste is je iPhone opnieuw installeren als nieuw.
  #3  
Oud 26-08-11, 15:37
Antal Antal is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Dank je wel. Dan ga ik maar eens een avondje aan m'n foon's verse start werken
Fijn weekend!
  #4  
Oud 26-08-11, 16:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Let wel: al je savegames ben je dan ook kwijt; en je moet alle levels opnieuw spelen. Dit geldt geloof ik dan weer niet voor gamecenter games; zodra je dan bent ingelogd, worden je achievements weer ingesteld die je al had gehaald.
  #5  
Oud 26-08-11, 17:31
Antal Antal is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Dat had ik willen voorkomen door een backup terug te zetten over een verse installatie. Maar als ik dan ook alle 'troep' mee terugzet, zit er denk ik niks anders op dan helemaal vers beginnen.
Zal wel klusje worden, heb nu (na grote schoonmaak) nog 300 apps erop staan. (ik weet, ik ben gek) haha.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd ChristianS Koopinformatie Nederland 2 26-03-11 21:59
Advies gevraagd.. beyazz Koopinformatie Nederland 9 09-09-10 22:52
Advies gevraagd kopen iPhone 4 OverloadOfRed Koopinformatie Nederland 11 23-08-10 23:31
Advies gevraagd FW 1.1.4 naar 3.0 ruve Archief 3 06-11-09 11:19
Advies gevraagd! Bryant24 Koopinformatie Nederland 33 05-11-08 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.