Vreemd 'sound' probleempje (icm Bose system?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een bijzonder goedenavond allemaal.. Heb een probleempje waar ik gewoon niet uit kom dus dacht post even een berichtje .. Heb van de week mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd 'sound' probleempje (icm Bose system?)
Een bijzonder goedenavond allemaal..
Heb een probleempje waar ik gewoon niet uit kom dus dacht post even een berichtje .. Heb van de week mijn iphone in een bose systeem gezet en na afloop uit het bose systeem getrokken. Nu is het niet meer mogelijk om bijvoorbeeld via luidspreker de ipod functie te gebruiken, youtube filmpjes met geluid te beluisteren. Ook staat de volume schuiver niet meer in beeld, deze is volledig weg. Hij geeft ook om het uur ongeveer een melding de bekende melding van ' Deze accesoires is niet bedoeld voor de iphone, wilt u naar vliegtuigmodes switched' (o.i.d.) Heb t idee dat mijn iphone denkt nog steeds te zijn gekoppeld met een hardware systeem. Iemand hier ervaring mee of een mogelijk oplossing ? De luidspreker is niet stuk overigens, want het belsignaal is gewoon te horen en een gesprek voeren gaat prima ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer even een reset van je iPhone. Is trouwens vaker voorbijgekomen op het forum, via zoekfunctie dus wellicht nog wat meer te vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bose Bluetooth Headset | harriepopov | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-02-11 23:22 |
trust sound system | tompeeters87 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 14-08-08 20:06 |
Muziek: Bose koptelefoon | snoopnotthedog | Muziek, foto & video | 8 | 08-05-08 22:34 |
Muziek: Bose Triport IE in-earphones | darkmanx | Muziek, foto & video | 4 | 23-12-07 22:42 |
|
|