geen pushnotificatie bij 2G 3.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone geupdated van 2.2.1 naar 3.1.2, blackrain gebruikt voor jailbreak/unlock en activatie. maar die pushnotificaties werken niet, ze staan wel aan bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen pushnotificatie bij 2G 3.1.2
ik heb mijn iphone geupdated van 2.2.1 naar 3.1.2, blackrain gebruikt voor jailbreak/unlock en activatie. maar die pushnotificaties werken niet, ze staan wel aan bij berichtgeving.
Dus mijn vraag is, is er een mogelijkheid om die notificaties wel te ontvangen? Heb lopen zoeken op het forum maar kan niet echt iets concreets vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het was ook niet direct op het forum te vinden. Zie deze nieuwspagina voor jou probleem |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hee tnx man het helpt, dus voor de andere die dit probleem ook hebben klik op de link van Ravenge
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
geen multitasking bij iOS4 | sbientje | iPhone algemeen | 5 | 22-07-10 19:08 |
Pushnotificatie fix | BadDuck | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 16:07 |
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon | alainb | iPhone Apps | 3 | 02-07-09 00:37 |
|
|