Iphone in Deze Computer niet te zien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst kreeg ik mijn Iphone via Deze Computer te zien. Op deze manier kon ik makkelijk mijn foto's van de Iphone afhalen, maar nu zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone in Deze Computer niet te zien
Eerst kreeg ik mijn Iphone via Deze Computer te zien. Op deze manier kon ik makkelijk mijn foto's van de Iphone afhalen, maar nu zie ik niks meer terug. PC geformateerd, Itunes opnieuw geinstalleerd, Iphone gereset via instellingen. En nog steeds niks..
Laatst gewijzigd door Sulo; 06-04-10 om 16:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost..... Moest alleen nog een foto maken zodat het zichtbaar werd...
|
|
|||
|
|||
irri he??? Ik ben er zelf 2uur
mee bezig geweest!! Heel simpel!!! : sluit je iPhone kabel aan je pc, druk de home button in totdat je voice.... ziet, steek op dat moment de kabel in je iPhone!!! bij mij werkte dat meteen!!!! Op deze manier heb je een duidelijk overzicht over wat voor foto's je op je toestel heb!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de Tip... Mocht het weer gebeuren dan neem ik je advies aan... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deze computer niks te vinden. | roachford | Desktop-applicaties | 2 | 01-08-10 20:12 |
computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode | Tob!as | iPhone algemeen | 10 | 21-01-10 17:45 |
Computer en Itunes zien Iphone niet | tjawolfs | iTunes | 19 | 23-07-09 23:25 |
Deze iPhone is gelinkt aan een andere computer? | dendirk | Archief | 5 | 19-01-08 17:42 |
|
|