probleem na firmwave discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeerde my firmware, terug te zetten van 3.1.2, ik zag hier een link dat je ireb moest gebruiken als je een error kreeg dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem na firmwave
Probeerde my firmware, terug te zetten van 3.1.2,
ik zag hier een link dat je ireb moest gebruiken als je een error kreeg dat het ik gedaan maar nu doet hij helemaal niks meer als ik hem in itunes doe vindt hij mij telefoon niet en wat ik ook doe hij blijft in recovery mode staan iemand een idee hoe ik hem weer terug kan krijgen okal is het op 3.1.3 als ik hem maar gewoon terug heb want kan echt niet zonder me telefoon bvd bjorn Laatst gewijzigd door dicas1991; 13-05-10 om 20:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|