iPhone reageert niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn grote vriend heeft het loodje gelegd, althans daar ben ik bang voor. Nadat ik mijn iPhone van de lader had gehaald was hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone reageert niet meer!
Hallo!
Mijn grote vriend heeft het loodje gelegd, althans daar ben ik bang voor. Nadat ik mijn iPhone van de lader had gehaald was hij uit. Ik wilde hem aanzetten maar helemaal niks gebeurt. Toen heb ik een hard reset geprobeert maar ook helemaal niks. Zelfs de computer herkende niets! Ik ben bang dat ik het niet meer weet, en zonder iPhone weet ik me geen raad. Ik hoop dat iemand me kan helpen! Thanx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je geen garantie dan?
|
|||
|
|||
ja, dat wel (neem ik aan) maar ik wilde eerst proberen gewoon op te lossen. Ik neem aan dat dat wel kan (althans, ik hoop het)!
|
|
|||
|
|||
Als reset niet lukt en als er geen apple logo komt zodra je em aan de lader hangt ben ik bang dat ie mort is.
|
|
|||
|
|||
omg.. dat is niet te hopen.. Kan ik hem dan op geen enkele manier aan de pc linken om nog een reservie kopie te maken? Of mn jailbreak eraf te halen?
|
|
|||
|
|||
Had je geen reservekopie dan? Dat doet itunes standaard. Als ie niet aangaat kunnen ze nooit zien dat er jailbreak op zit.
|
|
|||
|
|||
ok, gelukkig, dat is al iets.. Maar ik sluitte hem niet te vaak aan de pc aan. Omdat ik dan gedownloade apps kwijt raakte. Maar er is misschien een klein iets dat ik er niet bij heb gezegd: net voor ie stierf had ik hem opgeladen met een (chinese) ipod oplader. Toen ik hem ervan af haalde, was hij dood...
|
|
|||
|
|||
probeer dan ff met een originele lader.
|
|
|||
|
|||
niets, had ik ook al geprobeerd. Maar ik was bij een vriend van me en mn accu was leeg. Hij heeft een ipod, dus had ik hem ff aan zijn lader geknoopt.. Maar had ik beter niet kunnen doen..
|
|
|||
|
|||
hoelang heb je hem aan de originele lader gehad?
Ik heb wel eens gehad dat het een tijdje duurde voordat de iPhone reageerde |
|
|||
|
|||
heel even maar.. Ik zal hem er eens langer op doen
|
|
|||
|
|||
Hoelang is langer? nu nog geen enkel teken van leven !
|
|
|||
|
|||
wordt hij warm aan de achterkant?
Bij mij was het geloof ik iets van 30 of 45 minuten. |
|
|||
|
|||
nee, hij wordt niet warm.. En hij ligt er nu 30 minuten aan...
|
|
|||
|
|||
Inderdaad producten van apple hebben vaker wel eens dat ze een dag niets doen en een dag later werkt het weer perfect.
|
|
|||
|
|||
weetje, ik hoop dat dat het is! zal ik hem aan de oplader laten liggen, of zal ik hem erafhalen en kijken wat ie morgen doet?
|
|
|||
|
|||
heb je al een x geprobeerd de homeknop en powerknop tegelijkertijd langer dan 25 seconden ingedrukt te houden?
|
|
|||
|
|||
ja, werkt ook niet.
|
|
|||
|
|||
Probeer dat nog een keer met de lader aangesloten.
|
|
|||
|
|||
Nee, ik krijg hem echt niet meer aan. Ik ga vandaag naar de t-mobile shop. Hebben jullie nog tips voor in de shop? ik neem aan dat ik niet moet zeggen dat ik een jailbreak erop heb? Zullen ze bij apple zien dat ik een jailbreak erop had?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 16 Gb 4.2 reageert niet meer | saasken | iPhone algemeen | 0 | 29-12-10 18:18 |
iphone reageert niet meer | jeuky | iPhone algemeen | 3 | 16-07-10 22:02 |
Help Iphone reageert niet meer | Lisc | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 23:07 |
Iphone Reageert niet meer | Miichaelo0 | Archief | 2 | 17-08-08 01:03 |
iPhone reageert niet meer!!!! | egidius | Unlock [archief] | 8 | 22-05-08 22:39 |
|
|