iphone reageert niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , na het opstarten van mijn iphone gaf hem geen reactie meer . als ik de power knop indruk kijg ik het apple logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone reageert niet meer
hallo ,
na het opstarten van mijn iphone gaf hem geen reactie meer . als ik de power knop indruk kijg ik het apple logo en dan valt die gewoon terug weg . als ik hem aan de pc zet herkent itunes hem niet meer . heb al een harde reset geprobeert en nog dingen die ik op youtube gezien heb maar allemaal zonder resultaat ... van mij mag hem zelfs gerestored worden , zolang ik mijn gsm maar terug kan gebruiken . weet iemand wat ik kan doen :s grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In DFU mode zetten en dan herkent iTunes hem wel weer. Even restoren en alles zal weer werken.
|
|
|||
|
|||
heb het verschillende keren geprobeerd maar dit lukt ook niet :s
ik doe hem aan , druk de home + power knop gelijk in , als het apple logo verdwijnt hou ik alleen de home knop in . maar geen reactie ... |
|
|||
|
|||
is er soms iemand die iets anders voorstelt ?
heb op drie verschillende pc's geprobeert met verschillende kabels maar ik krijg nergens een reactie ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reageert niet meer! | job002 | iPhone algemeen | 24 | 08-01-12 15:45 |
iphone 4 16 Gb 4.2 reageert niet meer | saasken | iPhone algemeen | 0 | 29-12-10 18:18 |
Help Iphone reageert niet meer | Lisc | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 23:07 |
Iphone Reageert niet meer | Miichaelo0 | Archief | 2 | 17-08-08 01:03 |
iPhone reageert niet meer!!!! | egidius | Unlock [archief] | 8 | 22-05-08 22:39 |
|
|