//

Kan niet mailen na installatie ios4

Kan niet mailen na installatie ios4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ontvang geen mail meer en kan geen mail versturen nadat ik ios4 heb geinstalleerd. Internetverbinding werkt prima. Mails rollen wel binnen als ik de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-10, 00:16
Mannus2 Mannus2 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard Kan niet mailen na installatie ios4

Ontvang geen mail meer en kan geen mail versturen nadat ik ios4 heb geinstalleerd. Internetverbinding werkt prima. Mails rollen wel binnen als ik de iphone uit doe en weer aanzet. Weet iemand een oplossing?

Gr. M
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-10, 23:46
williammk4 williammk4 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

heb hetzelfde probleem wil dit ook graag opgelost hebben
  #3  
Oud 03-07-10, 16:14
Mannus2 Mannus2 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Ha, probleem verholpen. Dankzij het downloaden van een programmaatje van apple dat de synchronisatie bespoedigt. Zie voor link nieuwsbericht op iphoneclub do 1 juli.
  #4  
Oud 06-07-10, 12:23
sjaan sjaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mannus2 Bekijk bericht
Ha, probleem verholpen. Dankzij het downloaden van een programmaatje van apple dat de synchronisatie bespoedigt. Zie voor link nieuwsbericht op iphoneclub do 1 juli.
..kan berichtje en dus link niet vinden , hieronder even te posten?
  #5  
Oud 06-07-10, 13:06
sjaan sjaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

G3-OS4.0 Voor upgraden kon ik mijn mail via al mijn e-mailaccount èn binnenhalen èn versturen. Nu lukt dat nog wel via Gmail en een account via Active24 en niet meer via Chello/upc en Zonnet. Heb accounts meerdere malen verwijderd en weer opnieuw opgezet en heb alle post over dit onderwerp al gelezen maar geen van de (server)instellingen werkt... Heeft dit te maken met dat je in OS4 niet meer kunt kiezen tussen pop3 en IMAP maar dat het standaard via IMAP gaat?
  #6  
Oud 08-07-10, 22:55
Mannus2 Mannus2 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Helaas, helaas, programmaatje via Apple-linkje werkt toch niet. Heb nog steeds hetzelfde probleem: kan alleen mail binnenhalen en versturen als de iphone uit- en aanzet. Wie o wie weet een oplossing? De instellingen zijn goed.
  #7  
Oud 08-07-10, 23:13
geral00 geral00 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard Geen mobiel internet na update

Ook ik heb mijn Iphone 3GS ge-update. Ik krijg helemaal geen verbinding meer met mobiel internet. Thuis is het geen probleem met een draadloze verbinding. Is het mogelijk de update ongedaan te maken?
  #8  
Oud 09-07-10, 09:13
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Zelfde probleem maar ga t aan en uitzetten maar eens proberen, goede tijdelijke oplossing. Iemand Apple al geïnformeerd? Alleen klagen helpt natuurlijk niet... Hoe meer klachten bij Apple hoe eerder een bug fix
  #9  
Oud 09-07-10, 10:04
marjan3006's schermafbeelding
marjan3006 marjan3006 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Hey, Hebben jullie het volgens al geprobeerd:
Bij Instellingen, Algemeen, Netwerk, Mobiel datanetwerk, dan zie je Mobiele data, die gegevens moeten ingevuld staan. Toen ik een update had gedaan naar 4.0 waren deze gegevens weg. M.a.w. kon niet meer op internet, geen MMS en geen e-mail meer. De boel weer ingevuld en alles was oke. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
  #10  
Oud 16-07-10, 22:09
georgco georgco is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dezelfde problemen, Na installatie van de update naar 4.0.1. geen inkomende en uitgaande mail meer mogelijk, maar wel internet. Alle voorgaande tips geprobeerd, maar geen resultaat. Heeft iemand andere opties?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS4 - installatie probleem shodan iPhone algemeen 5 13-07-10 19:52
mailen via 3g lukt niet meer na ios4 Aeron iPhone algemeen 6 07-07-10 18:07
Accu weather werkt niet meer goed na installatie ios4. evelyn doets iPhone algemeen 1 01-07-10 22:40
Kan niet meer bellen na installatie via Winscp mikstar Archief 3 09-02-09 13:49
kan niet e-mailen met de Iphone, echt alles geprobeerd! herk0039 iPhone algemeen 23 28-08-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.