Overclock iPhone and iPod Touch CPU Speed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je overclockt de iPhone niet, je haalt de begrenzer er af . Ik heb geen idee hoe hoog hij gaat als je dat bestand verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je overclockt de iPhone niet, je haalt de begrenzer er af . Ik heb geen idee hoe hoog hij gaat als je dat bestand verwijderd maar volgens meerdere fora gaat hij dan naar 600 mhz (de 3g).
Heb het nu al een tijdje er op zitten en hij blijft gewoon koud als ik een spelletje speel dat veel moet laden.. dus al die verhalen over koeling slaan naar mijn mening nergens op aangezien die warmte geproduceerd wordt door internet gebruik.. Alles laad ieder geval een stuk sneller en wat levensduur van de batterij betreft heb ik niet echt het gevoel dat deze er sneller doorheen gaat.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jawel hoor batterij gaat stuk sneller leeg bij mij. Dus maar weer terug gezet. Geen meerwaarden voor mij.
|
|
|||
|
|||
Waar merk je dat hij sneller leeg gaat dan? Bij het gebruiken van de iPhone of bij bv. standby?
|
|
|||
|
|||
ik heb nog iets gevonden (in engels) over hoe te overclocken.ik heb het zelf niet geprobeerd, dus ik doe niet aan ondersteuning.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik hier naar toe probeer te gaan: /System/Library/SystemConfiguration/PowerManagement.bundle, geeft hij de volgende foutmelding: no such file or directory. Wat doe ik fout?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
Windows: iphone 3gs syncroniseren op windows 7 64bit intel core i5 cpu 750 | vabo | iTunes | 2 | 16-02-10 11:11 |
|
|