Wat te doen, Wit aansluitpuntje kapot (3) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me iphone 3G scherm zelf gerepareerd maar er is iets verkeerd gegaan. Ik heb te hard getrokken om hem los te krijgen, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat te doen, Wit aansluitpuntje kapot (3)
Ik heb me iphone 3G scherm zelf gerepareerd maar er is iets verkeerd gegaan. Ik heb te hard getrokken om hem los te krijgen, en door dat is er een wit aansluitpunt kapot gegaan, ik weet niet hoe ik het moet noemen. Volgens mij is het nummer 3. maar wie weet waar ik er een nieuwe op kan laten solderen. Ik ben al naar GSMdokter in rotterdam geweest maar daar kunnen ze het niet repareren. Wie weet nog een andere mogelijkheid om het te laten maken.
Hieronder heb ik een foto bijgevoegd van wat ik bedoel: Bedankt alvast voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pdatech, kan het doen, kijk maar ff op hun site.
is wel een duur grapje € 90 |
|
|||
|
|||
Connector moet vervangen worden ja, PM maar voor goedkoper adresje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
kan geen jailbreak doen (power knop kapot) | RensIphone | Jailbreak | 1 | 27-10-10 14:41 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Iphone2G kapot, wat met de aankopen doen | firestarter | iPhone algemeen | 3 | 03-11-09 16:03 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|