Update Probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een i-Phone 3GS met versie 3.0. Ik heb mijn i-Phone gekoppeld aan i-Tunes, deze gaf aan dat er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update Probleem
Ik ben in het bezit van een i-Phone 3GS met versie 3.0.
Ik heb mijn i-Phone gekoppeld aan i-Tunes, deze gaf aan dat er een update was (logisch want 3.0 is wel erg oud). Ik heb deze update ook uitgevoerd. Echter halverwege krijg ik een foutmelding met code (14). Letterlijk staat er: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14)." Wanneer ik mijn i-Phone weer aansluit op de PC krijg ik onderstaande melding: "iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes". Dan begint alles weer van voor af en met foutmelding (14). Ik kan niet verder en kan ook niets meer met mijn i-Phone. Het enige wat ik te zien krijg is het "koppelen met i-Tunes" plaatje. Het vervangen van de Datakabel, verwisselen van USB-Poort, PC opnieuw opstarten helpt allemaal niet. Kan iemand mij verder helpen zodat ik dit probleem kan oplossen? Laatst gewijzigd door Mi-Lazzz; 10-06-10 om 14:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update probleem | mark_59 | iPhone algemeen | 3 | 28-07-10 11:26 |
probleem na update | Marc14 | iPhone algemeen | 5 | 26-07-09 00:03 |
Update Probleem. | Goerez | iPhone algemeen | 12 | 19-03-09 00:32 |
Probleem Na update 2.2.1 | tjeuke20 | Archief | 1 | 31-01-09 20:09 |
Update 2.2 probleem | suby555 | iPhone algemeen | 9 | 23-11-08 11:41 |
|
|