Oordopjes Functioneren niet naar behoren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waneer ik mijn oordopjes in Mijn iphone doe hoor ik wel muziek maar op het moment dat ik b.v. dubbel klik om een ander nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oordopjes Functioneren niet naar behoren
Waneer ik mijn oordopjes in Mijn iphone doe hoor ik wel muziek maar op het moment dat ik b.v. dubbel klik om een ander nummer te zoeken of om een gesprek op te nemen doen ze het niet.
Gister heb ik nieuwe oordopjes gekocht en het probleem blijft hetzelfde.. Misschien moet ik ze ergens activeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alarm Clock werkt niet naar behoren | Wendies | Desktop-applicaties | 5 | 05-11-10 13:31 |
Hardware: GPS werkt niet naar behoren | Buzze | iPhone Navigatie | 4 | 04-06-09 10:25 |
Accelerometer werkt niet naar behoren. | Curaphone | iPhone algemeen | 17 | 01-03-09 19:57 |
iPhone camera werkt niet naar behoren | Madra | iPhone algemeen | 3 | 08-02-09 18:41 |
Bossprefs 2.13b werkt niet naar behoren... | w.d | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-09-08 13:09 |
|
|