Mail niet leesbaar na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een Iphone 4 en mn Gmail doet het helemaal niet meer. Hij geeft steeds de melding dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam onjuist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een Iphone 4 en mn Gmail doet het helemaal niet meer. Hij geeft steeds de melding dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam onjuist is, iemand een oplossing?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem met de 3GS enkele weken na installatie van 4.0. De inhoud van mijn e-mail was niet meer zichtbaar.
Dankzij deze tips opgelost; uit- en weer aangezet en hij doet het weer. Dank jullie wel! |
|
|||
|
|||
gmail werkt niet meer naar behoren na update OS 4
zoals op forum gezegd, account schrappen, harde start en terug account aanmaken, probleem opgelost ! oef
|
Labels |
bericht zonder afzender, bericht zonder inhoud, email |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mail niet leesbaar | roze | iPhone algemeen | 5 | 06-11-10 20:54 |
Nieuwe sms intikken, oude niet meer leesbaar? | Niek_ | iPhone algemeen | 5 | 23-06-09 18:43 |
1.1.3 naar 1.1.4 update - Mail werkt niet | Reinier | Unlock [archief] | 5 | 25-04-08 18:10 |
attachments .tiff (fax2mail) niet leesbaar | sven | iPhone algemeen | 6 | 12-12-07 09:51 |
|
|