iPhone 4 camera werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iPhone 4 uit London gehaald en heb er nu al een probleem mee ondervonden. De camera van de iPhone opent niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 camera werkt niet
Ik heb gisteren mijn iPhone 4 uit London gehaald en heb er nu al een probleem mee ondervonden.
De camera van de iPhone opent niet. De animatie van de gesloten lens blijft dus staan en er gebeurd niks. Al een restore of reset gedaan, maar het mocht allemaal niet baten. Nu schijnt het dat meer mensen dit probleem ondervinden wereldwijd. Iemand een mogelijke oplossing?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is volgens mij een bug in ios4. ik heb er namelijk ook last van op m'n 3GS. Geen reden om terug naar London te gaan lijkt me..
|
|
|||
|
|||
Laten we 't hopen. Ik heb daar namelijk geen zin/tijd/geld voor over.
|
|
||||
|
||||
Dit lijkt mij toch een ernstig probleem als het ook niet werkt na een restore. Je zal dan wel moeten teruggaan en dat is ook meteen het nadeel van een iPhone in het buitenland kopen.
|
|
|||
|
|||
Ja, indeed. Al lees ik nu dat er meerdere mensen met bijvoorbeeld een iPhone 3GS hetzelfde ondervinden na de upgrade naar iOS4.
Zodoende begin ik dus te denken dat het een bug is in iOS4. Anyways, er is al geregeld dat er vanuit London een doos mijn kant op komt met het 'Repair' formulier en dan wordt 'ie opgestuurd. Maarja, wanneer heb ik hem dan in godsnaam weer terug. . . . Drama. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft Apple geen worldwide service eigenlijk? Zodat het eigenlijk niets uitmaakt waar je 'm koopt en 'm overal ter wereld ter reparatie kan aanbieden??
|
|
||||
|
||||
Probeer eens met een camera app vanuit de appstore. Zien of dat wel werkt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
geprobeerd. Exact hetzelfde de 'lens' gaat niet open. Laatst gewijzigd door Bomans; 25-06-10 om 19:04. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Ook al een restore zonder backup terug te zetten geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Then I'm out of options ...
|
|
||||
|
||||
Toen de backup niet werd terug gezet, heb je toen meteen gesynct? Ik heb nu ook een bug dat de foto's er op staan, maar niet worden gezien. Misschien heb jij(jullie) ook wel zoiets maar dan erger? ( ik bedoel dus, heb je foto's gesynct?).
|
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Ik weet niet of je hier reclame mag maken, maar de oplossingen is helaas het vervangen van de camera. Ik HAD hetzelfde probleem, en heb dit laten oplossen bij iPhoneservice.nl::: verkoop, reparatie & ondersteuning - iPhoneservice. Prima service. Succes ermee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net me nieuwe iphone 4 en de camera loopt elke keer vast, heel soms niet...en dan start hij opnieuw op (apple logo) ??? help haha
UPDATE: ik had net Tmobile gebeld en zij zeggen dat ik 48 uur moet wachten zodat de hele toestel wordt geactiveerd; zodat alles gaat werken? ze zegt dat ik gewoon kan bellen en alles maar die camera app na 48uur?! VREEMD?! Laatst gewijzigd door jayjay; 06-10-10 om 17:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zijn de problemen met de camera ondertussen opgelost? Ik sta op het punt naar Londen te vertrekken...............
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die camera heeft niks te maken ook met activeren, je opent de doos van de iphone, je haalt er deze uit en deze moet meteen werken net zoals een gewone camera etc... |
|
|||
|
|||
ok, maar komt het nu echt vaak voor dat die camera niet werkt?
Ik heb overigens gelezen dat Apple z'n garantie/reparatie beleid heeft bijgesteld. je hoeft niet meer naar het land van aankoop, maar kunt je iphone overal ter wereld ter reparatie aanbieden. Klopt dat? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Camera werkt niet | Ruben. | Muziek, foto & video | 20 | 29-08-10 13:27 |
Camera werkt niet meer iPhone 3G | JaMa84 | iPhone algemeen | 15 | 23-05-10 14:08 |
Camera werkt niet | jose9 | iPhone algemeen | 5 | 02-04-10 20:36 |
Camera werkt niet meer | Mootjuh | Archief | 2 | 15-10-09 21:40 |
iPhone camera werkt niet naar behoren | Madra | iPhone algemeen | 3 | 08-02-09 18:41 |
|
|