iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn iPhone 4 is binnen!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62812-mijn-iphone-4-binnen.html)

GforceNL 10-07-10 16:56

links zat mn vrouw en die wilde niet in beeld. ;)

zal er nog eens op uit gaan en wat meer fimpjes schieten!

harriepopov 10-07-10 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 486678)
Mag je altijd in mijn topic plaatsen; review iphone 4 maar vind het beetje jammer dat je éénzelfde hebt gefilmd en niet effe op het gemakje naar links of rechts hebt gefilmd ;).
Hetgeen me ook opvalt is dat de kwaliteit van het geluid goed is alleen denk ik als je in een dancing eens zal filmen je gekraak zal krijgen.

Inderdaad..een beetje rondfilmen, want dan zie je of de camera alles oppikt.

apotheosis 10-07-10 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 486752)
Inderdaad..een beetje rondfilmen, want dan zie je of de camera alles oppikt.

De kwaliteit bij foto's en het filmen is allesins top vind ik, ben echt wel tevreden van, in review iphone 4 heb ik 1kort filmpje waar ik wel effe op het gemak van rechts naar links ga en dat ziet er toch deftig uit.
Ik denk wel als ik wat sneller zou gaan je wel een beetje schokkerigheid krijgt maar het is een kwestie om daar dan een betere manier voor te vinden.
Ik ga binnenkort nog wat meer testen en hier de foto's plaatsen.
En de 3gs kan er niet tegen op en binnenkort heb je ook nog eens imovie waarmee je nog wat meer kan doen met je filmpjes en foto's, ik kijk er al naar uit.

mike77 10-07-10 18:35

Wi-Fi-3G
 
Hello,

Hoe zit het met de ontvangst van de bluetooth, Wi-Fi en het bellen?

Last van dropped calls? etc,.....

Bye the way--> er zijn nu apps voor je flash als lampje te gebruiken, werken ze vlot?


greets,

Van een toekomstige iPhone 4-fan( zit nu al even zonder iPhone 3gs( toch een gemis)

GforceNL 11-07-10 00:32

nog geen enkele dropped call, had ik met de 3gs veel last van.

Bluetooth is goed, Wi-Fi ook beter dan 3gs. Heb ontvangst in de tuin, had im met de 3gs niet.

apps nog niet gebruikt, zet de camera wel aan als het nodig is.(flash aan/uit/auto)

Heb wat onweers filmpjes en filmpjes vanuit e auto, zal ze er asap op zetten.

apotheosis 11-07-10 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 486818)
Hello,

Hoe zit het met de ontvangst van de bluetooth, Wi-Fi en het bellen?

Last van dropped calls? etc,.....

Bye the way--> er zijn nu apps voor je flash als lampje te gebruiken, werken ze vlot?


greets,

Van een toekomstige iPhone 4-fan( zit nu al even zonder iPhone 3gs( toch een gemis)

Ik heb het vandaag gehad dat ik belde en disconnected had, had de iphone in de rechterhand maar de vingers zaten op de plaats waar die antenne is, de ene keer gaat het toch maar soms toch connectie verbroken.
Bluetooth werkt goed maar om er alles mee te doen moet je jailbreak al gaan uitvoeren.
Wi-Fi lijkt me minstens evengoed of mss een beetje beter dan bij de 3gs.

kloon 11-07-10 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 486966)
Ik heb het vandaag gehad dat ik belde en disconnected had, had de iphone in de rechterhand maar de vingers zaten op de plaats waar die antenne is, de ene keer gaat het toch maar soms toch connectie verbroken.

Maak je gebruik van een bumper/case of gewoon niks er rond ?

apotheosis 11-07-10 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kloon (Bericht 487019)
Maak je gebruik van een bumper/case of gewoon niks er rond ?

Nee, geen bumpercase.
Daarnet in linkse hand gehouden en van 5 blokjes naar 1 blokje.
De vraag is; helpt zo'n bumpercase echt of niet? Als dat echt werkt dan schaf ik er me zeker eentje aan maar als het niet helpt, wat ben je dan met die bumpercase??.

Dragon 11-07-10 12:58

Zou even wachten op de update die vorige week eigenlijk zou komen en die dit probleem moet verhelpen.

GforceNL 11-07-10 19:44

heb nu die NUDE case besteld van switcheasy, hoop dat het was is!

Heleen 11-07-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GforceNL (Bericht 487312)
heb nu die NUDE case besteld van switcheasy, hoop dat het was is!

Maakt toch niet uit als er een doorschijnend jasje omheen zit. De Iphone is gewoon super mooi!:)

Ga voor je hopen dat het helpt

MrMaikey 12-07-10 13:29

Ik kan gewoon niet meer wachten..Zucht..Wel gereserveerd dus hopelijk komt ie nog in juli. Ben wel toe aan iets nieuws, mijn 3Gtje doet zijn werk goed hoor daar is ook niks mis mee.. Maja.. Hopelijk komt er snel wat nieuws binnen want het blijft zo stillll..

StarlightNo1 12-07-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 477517)
ja zeker en ook video opnemen!

ik heb bij YouTube een nieuw video geplaatst waar ik laat zien dat ik geen probleem met de ontvangst ook als ik 'm links vasthoud zoals ze beweren.
(sorry voor de wazig beeld maar op mijn sony ixus heb ik geen focus met de video opname)
YouTube - iPhone 4 part II.mov


Op 1:28 zie je dat je Wi-Fi 1 streep terug loopt, je hebt er dus wel gewoon last van net als iedereen.

*edit* Zelf heb ik trouwens nog nooit een dropped call gehad gewoon perfect ontvangst. Als ik een data snelheid test doe maakt het ook niets uit zelfs niet als er 0 streepjes staan. Dus ik denk dat dit puur een probleem is van de representatie.

Bomans 12-07-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 (Bericht 487575)
Op 1:28 zie je dat je Wi-Fi 1 streep terug loopt, je hebt er dus wel gewoon last van net als iedereen.

De ontvangstproblemen hebben toch helemaal niets met Wi-Fi te maken.

Dus dat er een streepje bij zijn Wi-Fi wegvalt staat helemaal los van je provider en hoe je de iPhone vasthoud hoor.

Heleen 12-07-10 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey (Bericht 487569)
Ik kan gewoon niet meer wachten..Zucht..Wel gereserveerd dus hopelijk komt ie nog in juli. Ben wel toe aan iets nieuws, mijn 3Gtje doet zijn werk goed hoor daar is ook niks mis mee.. Maja.. Hopelijk komt er snel wat nieuws binnen want het blijft zo stillll..

Zou ook wel willen dat hij opgestuurd werd, maar heb ook een email van de phoneshop dat het pas augustus wordt. Geduld is een schone zaak. Heb ook een 3G maar wel met versie 4,0 erop.

apotheosis 12-07-10 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 (Bericht 487575)
Op 1:28 zie je dat je Wi-Fi 1 streep terug loopt, je hebt er dus wel gewoon last van net als iedereen.

*edit* Zelf heb ik trouwens nog nooit een dropped call gehad gewoon perfect ontvangst. Als ik een data snelheid test doe maakt het ook niets uit zelfs niet als er 0 streepjes staan. Dus ik denk dat dit puur een probleem is van de representatie.

Je maakt een fout zenne; Wi-Fi heeft te maken met bereik, als ik in de keuken ga dan gebeurt het soms ook de Wi-Fi een blokje mindert, dit heeft niks te maken met je iphone ;).

Je iphone heeft er wel mee te maken met je provider zelf; ik heb mobistar en base en ik heb dit met beiden voor dat als ik in de linkerhandpalm houd of er 3vingers op leg het signaal bijna volledig wegvalt.

Zet je Wi-Fi eens uit en doe eens zoals ik heb gezegd en doe dit ook wel effe een tijdje, want soms de eerste 10tal seconden kan het zijn je toch nog effe de volle ontvangst hebt.Je moet effe geduld hebben en als je het correct uitvoerd dan zal je wel zien het signaal mindert.

Dat van te bellen hebben blijkbaar andere telefoons ook voor; ik heb een nokia van 39 euro en houd ik deze in de hand zoals de iphone dan is er geen probleem maar als ik ermee bel in de rechterhand en dan snel eens kijk naar de blokskes zie ik ook er 2 minder zijn, alle gsm's of smartphones hebben er precies wel wat last mee.

GforceNL 13-07-10 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 487314)
Maakt toch niet uit als er een doorschijnend jasje omheen zit. De Iphone is gewoon super mooi!:)

Ga voor je hopen dat het helpt

Bah, out of stock. duurt minimaal een week.. :(

heb wel rubberen dingetje van ebay binnen van 5 euro, maar die zit voor geen meter... Hij houdt hem iig ff heel tot die NUDE er is.

Donstil 14-07-10 00:05

Ik heb ook even een "Death grip" filmpje geschoten. Bereik blijft ook bij mij keurig inorde.

Misschien dat we deze filmpjes een beetje kunnen pushen. Zijn dus zat mensen die het bereik probleem niet hebben.

YouTube - iPhone4 donstil[/QUOTE]

The Unbelievable 14-07-10 00:09

Nieuwe iPhone 4? Daar moet op gedronken worden.
http://ambijans.files.wordpress.com/...0champagne.jpg

Gefeliciteerd aan alle iPhone 4 bezitters, wat een prachtig apparaat.

Heleen 14-07-10 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 488838)
Ik heb ook even een "Death grip" filmpje geschoten. Bereik blijft ook bij mij keurig inorde.

Misschien dat we deze filmpjes een beetje kunnen pushen. Zijn dus zat mensen die het bereik probleem niet hebben.

YouTube - iPhone4 donstil

[/quote]

Ben blij te horen dat niet alle Iphones 4 slecht bereik hebben. Waar heb jij hem vandaan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.