Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iPhone 4 opgehaald.Wat een geweldig apparaat!! meer fotos morgen. Uploaded with ImageShack.us...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 4 is binnen!!
Ik heb net mijn iPhone 4 opgehaald.Wat een geweldig apparaat!!
meer fotos morgen. Uploaded with ImageShack.us |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
te gaaf , ik ben jaloers !
nog 1 extra meegenomen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd... Even vraagje he.. ga je er een hoesje bijdragen of gewoon zonder? Altijd lastig als iets nieuw en mooi is ..
|
|
|||
|
|||
nice!nice!nice!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door macgreek; 26-06-10 om 16:30. |
|
|||
|
|||
nu weet ik nog iets voor boven op mijn verlanglijstje
|
|||
|
|||
Dacht dat de cases van sena niet zo'n lang leven waren beschoren? In ieder geval die ultraslim niet, met loslatende binnenkant en dergelijke. Maar jij goede ervaringen mee? Ik twijfel nog tussen de Sena, een beyzacase of gewoon helemaal niets..
|
|
|||
|
|||
Nog tips voor het snijden/knippen van je vodafone simkaart? Ben vanavond ook in bezit van een iPhone 4. Maar zie hier een beetje tegenop...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
How to make a Micro Sim out of a traditional SIM - MicroSIM Shop
|
|||
|
|||
Mag ik bij je komen slapen?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.buy-microsim.com/pub/MicroSIM%20template.pdf |
|
|||
|
|||
Kan je nu met de front camera ook fotos maken? En met een zelfontspanner bijvoorbeeld?
Gefeliciteerd btw! |
|
|||
|
|||
Kikke! Gefeliciteerd! :-D
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd ))
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb bij YouTube een nieuw video geplaatst waar ik laat zien dat ik geen probleem met de ontvangst ook als ik 'm links vasthoud zoals ze beweren. (sorry voor de wazig beeld maar op mijn sony ixus heb ik geen focus met de video opname) YouTube - iPhone 4 part II.mov Laatst gewijzigd door WDS001; 30-06-10 om 09:44. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! En goed om te horen dat je geen last hebt van het ontvangstprobleem.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit.
Maar wat mij opvalt het zijn beslist geen McDonalds vingers. Ik snap best dat er in de USA problemen zijn met de ontvangst. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|