Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb vandaag mijn iphone mogen ontvangen, deze lag sind vorige week dinsdag bij BL en deze hebben ze gisteren verzonden. Ik heb natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook ik heb vandaag mijn iphone mogen ontvangen, deze lag sind vorige week dinsdag bij BL en deze hebben ze gisteren verzonden.
Ik heb natuurlijk als eerste gekeken of ik het signaal kon verliezen, ik heb vodafone als provider en als ik het toestel stevig vast pak met name links onderaan dan kan ik soms met moeite 1 streepje bereik verliezen, meestal lukt dit niet eens. Heb IOS 4.0.1. dus voor de mensen die twijfelen, gewoon kopen!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens. Ik heb de iPad en de iPhone 4. Als ik de iPad bij mij heb gebruik ik deze bijna altijd en wordt de iPhone een "gewone" telefoon.
|
|
|||
|
|||
Ik koop eerst de iPhone 4 (hopelijk al op de 30e!) en dan ongeveer een maand NADAT ik de iPhone 4 heb koop ik een iPad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou deze ook liever open en bloot altijd hebben maar voor een duur apparaat neem ik toch liever zekerheid en een toch wel iet of wat van bescherming voor de dure iphone. Dat is voor mij toch nog belangrijker. Tis zoals ik al heb aangehaalt; ik heb 4 tattoo's; men zegt, allee jong, ge moet dat laten tonen........... Ik heb die niet laten zette voor de schoonte of mee op te vallen van kijk eens, ik heb die voor mijn eigen laten zetten en niet voor een ander, ik zal ze dan ook nooit tonen omdat ik gewoon oo nooit shirts draag zonder mouwen ofzo. Dat is hetzelfde met de iphone, ik koop die voor mij en niet voor een ander en wat een ander ervan denkt dat interesseert mij bitter weinig of zelfs niet. YouTube - Macally Kickstand (iPhone 4) - Case Review Het is mss niet zo mooi maar het is handig met die goede kickstand en het beschermt mijn hoeken als deze eens valt, kan dus tegen een stootje. |
|
|||
|
|||
Waar heb je die case gehaald? bestelbaar?
Handig in de trein.... |
|
|||
|
|||
hebben sommige personen ook besteld bij de belcompany?
mij zeiden ze dat hij donderdag de 29 al geleverd kan worden al lijkt mij dit vrij onwaarschijnlijk omdat hij in de rest van het land pas de 30 wordt verkocht. ik sta 8e op de lijst bij onze lokale belcompany het lijkt me toch dat ze er wel zoveel binnen krijgen toch?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|