Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door prebisws Ik heb vandaag een email van Apple gekregen dat mijn bestelde iPhone verzonden is!!! Yeah!! En dat terwijl hij eigenlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
yep, de mijne is ook onderweg
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het dus mogelijk om in de online apple store van Engeland een Iphone 4 te bestellen? hoe zit dat eigenlijk met invoerrechten etc?
|
||||
|
||||
Er zijn geen invoerrechten. Het blijft binnen EU, dus vrij verkeer van goederen.
En bestellen in UK store kan zeker. https://forum.iculture.nl/f41/i...-order-uk.html |
|
|||
|
|||
mijne is nu ook binnen, maar happy ben ik niet.
kreeg mn simkaart niet werkend en gelijk al 2 dikke krassen op de voorkant.. heb hem niet eens laten vallen ofzo! grrrr verder: mooi scherm, reageert een stuk vlotter en een erg goede camera |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij wie hem je de Iphone gekocht? |
|
|||
|
|||
in de UK, apple store glasgow
|
|
|||
|
|||
ZALIG!!!
Een paar vraagjes! 1) hij komt toch van de UK he? 2) was die dan simlock free? 3) heb je hem of kan je heb jailbreaken? 4) en dan als laatste vraagje, wat heb je ervoor betaalt? (in ieder geval, veel plezier ermee!) |
|
|||
|
|||
Vraag 3: Nee dat kan niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zeker, fijn ding hoor! 1: Ja, Schotland = uk. (maar zeg dat niet tegen een Schot...) 2: ja 3: geen idee, doe ik niet 4: gewoon de winkelprijs, app store. omgerekend EUR 600 excl koerierskosten om hem naar NL te krijgen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sim werkt inmiddels, bij HBA telecom in Hendrik Ido Ambacht kon ik zo een KPN microsim oppikken. porteren duurde wel een uurtje maare daarna alles top!
Tot zover geen problemen met wegvallend signaal, is in de randstad vaak ookk geen probleem. ben wel benieuwd hoe het in de auto gaat zijn, daar had de 3gs nog wel last van dropped calls. De krasjes zie ik al niet meer, die zouden er toch wel op komen. nu nog wachten op Imovie.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Imovie is het editen van filmpjes op de iphone zelf, maar die kan alleen in de landen gedownload worden waar de iphone officieel al uit is (amerika , DE, UK FR.)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hetgeen me ook opvalt is dat de kwaliteit van het geluid goed is alleen denk ik als je in een dancing eens zal filmen je gekraak zal krijgen. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|