Mijn iPhone 4 is binnen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nogmaals in mijn ogen een storm in een glas water, iphone 4 is prachtig en in een woord top in alles. Peter...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nogmaals in mijn ogen een storm in een glas water, iphone 4 is prachtig en in een woord top in alles.
Peter |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie gebruikt welk hoesje ter bescherming van het fragiele display?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen problemen met het bereik (vodafone) als ik me hand helemaal om de rand doe gaat er 1 a 2 streepjes af maar kan gewoon goed bellen zonder verlies.
Heb mijn iPhone nu bijna 1 week en het ontvanst is nog geen 1 keer weggevallen, en bel regelmatig. Consumentenbond heeft laten zien dat het daadwerkelijk een hardware probleem is dus misschien mogen we binnenkot allemaal een gratis iPhone bumper ontvangen van Apple .
Geweldig mijn iPhone 4 is ontsnapt Laatst gewijzigd door d.vdvliet; 14-07-10 om 09:27. Reden: nieuw handtekening |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zit in dit filmpje dan ook op Wi-Fi niet op 3G waar de problemen mee op kunnen treden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook ik krijg volgende week mijn iPhone en mijn vodafone abbonement gaat ook binnenkort in. Zal ook zeker mijn ervaringen posten! |
|
|||
|
|||
Een kennis van mij heeft hem eergister ontvangen en hij heeft met vodafone nergens last van.
Ik kan niet wachten tot de mijne binnenkomt!! |
|
|||
|
|||
Zouden wij misschien de 2e batch te pakken krijgen?
|
|
|||
|
|||
Je zit in dit filmpje dan ook op Wi-Fi niet op 3G waar de problemen mee op kunnen treden.[/quote]
Dus? heHet gaat hier om het bereik. Niet om de snelheid. Bereik blijft keurig 100% |
|
|||
|
|||
Twijfel sterk: iPhone 4 of iPad.
Ik heb al een 3GS. |
|
||||
|
||||
whhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiii,
ikke zo blij als een klein kind . iphone is binnen en moet zeggen met mobistar geen last van weg vallend signaal . oke als ik hem in mijn 2 handen hou en echt de iphone compleet afscherm heb ik ook ontvangst verlies en soms geen service maar als je hem vast neemt zoals het hoord dus niet met de 2 handen der compleet rond mag ik doen wat ik wil der verdwijnen geen streepjes . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zonet een mail gehad van Apple Store in Parijs dat m'n iPhone klaarligt. In de mail staat het volgende:
Votre réservation expire le mercredi 21 juillet Is het dan morgen al te laat om er achter te gaan en moet ik hem dan vandaag nog gaan halen? Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door Matthi; 20-07-10 om 15:46. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook mijn iPhone uit de uk ontvangen.
Uiteraard als eerste gekeken of mijn bereik weg valt met de death grip. Als ik het streepje inderdaad bedek met mijn handpalm, dan loopt het signaal terug naar 1 streepje, maar ik kan dan nog steeds bellen en internetten, dus geen wegvallend signaal! Vaak blijf hij ook op 3 streepjes staan. Dus tot nu toe nog geen noemenswaardige problemen. Ook heb ik geen probleem met de proximity sensor of met de camera. Verder echt een prachtig apparaat! Supersnel en een schitterend display. Ik zal na deze week eens een review plaatsen, dan heb ik de iPhone een paar dagen goed kunnen testen. |
|
|||
|
|||
Welke provider heb jij?
|
|
|||
|
|||
ik heb men iphone sinds gisteren avond, en ik moet zeggen, het is een fantastisch apparaat. heb eerst wat problemen gehad om een micro sim te maken, maar daarna ging alles perfect, ook geen last van terugvallend bereik
de camera is ook fantastisch, het enige minpuntje is , ik denk dat er heel snel krassen op de achterkant gaan staan, maar het is een vermoeden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik steek de iphone ook nooit bij muntstukken of sleutels ofzo al heb ik nu wel een halve case rondzitten met kickstand, ik was het beu om de iphone altijd in de hand te houden als ik tv of youtube wil kijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|