iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn iPhone 4 is binnen!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/62812-mijn-iphone-4-binnen.html)

pcsw 14-07-10 07:54

Nogmaals in mijn ogen een storm in een glas water, iphone 4 is prachtig en in een woord top in alles.
Peter

Heleen 14-07-10 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pcsw (Bericht 488899)
Nogmaals in mijn ogen een storm in een glas water, iphone 4 is prachtig en in een woord top in alles.
Peter


Waar heb jij hem vandaan?

draude 14-07-10 08:15

Wie gebruikt welk hoesje ter bescherming van het fragiele display?

d.vdvliet 14-07-10 08:25

Ik heb ook geen problemen met het bereik (vodafone) als ik me hand helemaal om de rand doe gaat er 1 a 2 streepjes af maar kan gewoon goed bellen zonder verlies.

Heb mijn iPhone nu bijna 1 week en het ontvanst is nog geen 1 keer weggevallen, en bel regelmatig. Consumentenbond heeft laten zien dat het daadwerkelijk een hardware probleem is dus misschien mogen we binnenkot allemaal een gratis iPhone bumper ontvangen van Apple :D.

itsme 14-07-10 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 488838)
Ik heb ook even een "Death grip" filmpje geschoten. Bereik blijft ook bij mij keurig inorde.

Misschien dat we deze filmpjes een beetje kunnen pushen. Zijn dus zat mensen die het bereik probleem niet hebben.

YouTube - iPhone4 donstil

[/quote]
Je zit in dit filmpje dan ook op Wi-Fi niet op 3G waar de problemen mee op kunnen treden.

Arjan29 14-07-10 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d.vdvliet (Bericht 488909)
Ik heb ook geen problemen met het bereik (vodafone) als ik me hand helemaal om de rand doe gaat er 1 a 2 streepjes af maar kan gewoon goed bellen zonder verlies.

Heb mijn iPhone nu bijna 1 week en het ontvanst is nog geen 1 keer weggevallen, en bel regelmatig. Consumentenbond heeft laten zien dat het daadwerkelijk een hardware probleem is dus misschien mogen we binnenkot allemaal een gratis iPhone bumper ontvangen van Apple :D.

Dit geeft me weer meer vertrouwen!
Ook ik krijg volgende week mijn iPhone en mijn vodafone abbonement gaat ook binnenkort in.
Zal ook zeker mijn ervaringen posten!:)

harriepopov 14-07-10 19:04

Een kennis van mij heeft hem eergister ontvangen en hij heeft met vodafone nergens last van.

Ik kan niet wachten tot de mijne binnenkomt!!

Arjan29 14-07-10 19:13

Zouden wij misschien de 2e batch te pakken krijgen?;)

Donstil 14-07-10 23:26

Je zit in dit filmpje dan ook op Wi-Fi niet op 3G waar de problemen mee op kunnen treden.[/quote]

Dus? heHet gaat hier om het bereik. Niet om de snelheid.
Bereik blijft keurig 100%

S¡mon 15-07-10 00:33

Twijfel sterk: iPhone 4 of iPad.
Ik heb al een 3GS.

kimvb 20-07-10 07:39

whhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiii,


ikke zo blij als een klein kind .
iphone is binnen en moet zeggen met mobistar geen last van weg vallend signaal .
oke als ik hem in mijn 2 handen hou en echt de iphone compleet afscherm heb ik ook ontvangst verlies en soms geen service maar als je hem vast neemt zoals het hoord dus niet met de 2 handen der compleet rond mag ik doen wat ik wil der verdwijnen geen streepjes .

apotheosis 20-07-10 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimvb (Bericht 493396)
whhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiii,


ikke zo blij als een klein kind .
iphone is binnen en moet zeggen met mobistar geen last van weg vallend signaal .
oke als ik hem in mijn 2 handen hou en echt de iphone compleet afscherm heb ik ook ontvangst verlies en soms geen service maar als je hem vast neemt zoals het hoord dus niet met de 2 handen der compleet rond mag ik doen wat ik wil der verdwijnen geen streepjes .

Ik heb alle providers, doet niks terzake zenne wat dat wegvallend signaal betreft, ik heb het met allen voor als ik de antenne met de vingers of handpalm afdek.

Matthi 20-07-10 14:46

Ik heb zonet een mail gehad van Apple Store in Parijs dat m'n iPhone klaarligt. In de mail staat het volgende:

Votre réservation expire le
mercredi 21 juillet

Is het dan morgen al te laat om er achter te gaan en moet ik hem dan vandaag nog gaan halen?

Iemand hier ervaring mee? :)

Alvast bedankt!

Matthi 20-07-10 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 489680)
Twijfel sterk: iPhone 4 of iPad.
Ik heb al een 3GS.

Ik zou voor de iPad gaan. Want eens je een iPad hebt ga je nog amper spelen op je iPhone. Want waarom op zo'n klein scherm kijken als je op een groter scherm kan 'spelen'. Dat is toch mijn ervaring.

Operafreak 20-07-10 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 494014)
Ik heb zonet een mail gehad van Apple Store in Parijs dat m'n iPhone klaarligt. In de mail staat het volgende:

Votre réservation expire le
mercredi 21 juillet

Is het dan morgen al te laat om er achter te gaan en moet ik hem dan vandaag nog gaan halen?

Iemand hier ervaring mee? :)

Alvast bedankt!

Zou het maar doen.. Er staat '..loopt af op woensdag 21 juli...'

Matthi 20-07-10 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 494084)
Zou het maar doen.. Er staat '..loopt af op woensdag 21 juli...'

Ik heb daarnet gebeld en ik mag er morgen nog om, voor sluitingstijd.

AeronNL 20-07-10 21:31

Ik heb vandaag ook mijn iPhone uit de uk ontvangen.
Uiteraard als eerste gekeken of mijn bereik weg valt met de death grip.
Als ik het streepje inderdaad bedek met mijn handpalm, dan loopt het signaal terug naar 1 streepje, maar ik kan dan nog steeds bellen en internetten, dus geen wegvallend signaal! Vaak blijf hij ook op 3 streepjes staan.
Dus tot nu toe nog geen noemenswaardige problemen.
Ook heb ik geen probleem met de proximity sensor of met de camera.
Verder echt een prachtig apparaat! Supersnel en een schitterend display.
Ik zal na deze week eens een review plaatsen, dan heb ik de iPhone een paar dagen goed kunnen testen.

Hermadrid 20-07-10 21:38

Welke provider heb jij?

pieterwillems 22-07-10 11:42

ik heb men iphone sinds gisteren avond, en ik moet zeggen, het is een fantastisch apparaat. heb eerst wat problemen gehad om een micro sim te maken, maar daarna ging alles perfect, ook geen last van terugvallend bereik:)
de camera is ook fantastisch, het enige minpuntje is , ik denk dat er heel snel krassen op de achterkant gaan staan, maar het is een vermoeden

apotheosis 22-07-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 495855)
ik heb men iphone sinds gisteren avond, en ik moet zeggen, het is een fantastisch apparaat. heb eerst wat problemen gehad om een micro sim te maken, maar daarna ging alles perfect, ook geen last van terugvallend bereik:)
de camera is ook fantastisch, het enige minpuntje is , ik denk dat er heel snel krassen op de achterkant gaan staan, maar het is een vermoeden

Toch niet hoor; ik heb de iphone 4 al meerdere weken en er staan in mijn ziens nog geen krassen op toch zeker geen opvallende of grote ofzo, ik merk niet meteen iets.
Ik steek de iphone ook nooit bij muntstukken of sleutels ofzo al heb ik nu wel een halve case rondzitten met kickstand, ik was het beu om de iphone altijd in de hand te houden als ik tv of youtube wil kijken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.