Iphone back up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een back up van mijn bestanden op me iphone telefoon nummers en smsjes, Ik wil een andere telefoon alleen al me nummers staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone back up
Ik heb een back up van mijn bestanden op me iphone telefoon nummers en smsjes, Ik wil een andere telefoon alleen al me nummers staan in die back up en iphone heb ik niet meer. Is er iets om die back up vanaf je PC te openen zodat je alle nummers kan zien?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Thnx heb 1 programmatje gevonden voor Windows, Alleen nu de vraag met wat open ik sqlitedb bestanden ?
Met wat voor iets open ik de map AddressBook dan ? Laatst gewijzigd door QustomiZe; 27-06-10 om 01:15. |
|
||||
|
||||
Tja, nu kan ik wel weer voor je gaan googlen, maar dat kun je zelf ook denk ik. Zoek bijv. eens op 'sqlitedb extractor'.
|
|
|||
|
|||
Heb gister al iets gevonden in die richting alleen ik zag een hoop toen ik dat bestandje opende maar behalve me nummers.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [SMS] Back-up iPhone 3G | Mackjenzie | Jailbreak | 30 | 19-02-11 20:56 |
nieuwe iphone geen back-up | dicas1991 | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 18:10 |
iPhone Back-Up's | nlkris | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 15:32 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
back up iphone | mabaelst | iPhone algemeen | 7 | 27-04-08 14:05 |
|
|