Tip microsim maken zonder risico discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Maandag 5 Juli ben ik naar het 'business centre van KPN op de Ekkersrijt (E'hoven) gegaan om een micro-sim te bestellen voor mijn KPN SIM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maandag 5 Juli ben ik naar het 'business centre van KPN op de Ekkersrijt (E'hoven) gegaan om een micro-sim te bestellen voor mijn KPN SIM only abbo. Formulier werd ingevuld, en Vrijdag daarop kreeg ik een telefoontje dat de micro sim binnen was.
Heb de micro sim daar opgehaald, en de micro sim werd ter plekke geactiveerd. Een half uur later werkte de micro sim die ik met de bijgeleverde adapter in m'n 3G had geïnstalleerd.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi, microsim zonder iPhone abbo | Jurjanos | KPN | 0 | 13-03-11 21:09 |
Foto: Hoe kan ik de foto/video filmrol restoren zonder risico? | firestarter | Muziek, foto & video | 1 | 09-02-11 14:12 |
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! | Mattieshark | iPhone algemeen | 10 | 09-10-10 23:24 |
T-mobile eigen microsim maken | leon3 | Odido (T-Mobile) | 0 | 25-07-10 00:06 |
|
|