//

Problemen bluetooth na upgrade IOS4

Problemen bluetooth na upgrade IOS4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Afgelopen week heb ik mijn 3G ge-upgrade naar IOS4. Ze zeggen wel eens: 'if it aint broken, dont fix it'. Wel dat gaat hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 11:32
Rob1982 Rob1982 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar Rob1982
Talking Problemen bluetooth na upgrade IOS4

Goedemiddag,

Afgelopen week heb ik mijn 3G ge-upgrade naar IOS4. Ze zeggen wel eens: 'if it aint broken, dont fix it'. Wel dat gaat hier wel op. Mijn vorige versie (jailbroken) 3.1.3 liep goed. Maar toch uit nieuwsgierigheid toch geupgrade naar iOS4.
Om deze FW te jailbreaken is allemaal geen probleem. Echter heb ik nu het probleem dat mijn bleutooth niet meer werkt in de auto.

Nu wil ik dus weer graag downgraden, naar welke versie maakt me niet uit, als bleutooth maar weer werkt.

1e vraag: Ik heb geen SHSH of CCIDD files opgeslagen op Cydia zn server. Kan ik überhaupt nog downgraden. Heb wel shif-herstel geprobeerd, maar kom even niet verder dan de welbekende 1015 error melding.

2e vraag: Het gaat mij in principe alleen om de bleutooth, zal een downgrade van de FW wel helpen? Want word de Bluetooth niet gestuurd door de baseband? En zoja, is de baseband ook de downgraden dan?

Mijn iphone is origineel simlock vrij, dus het maakt niet uit welke FW of Baseband er op staat.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, kom er na lang zoeken en proberen niet uit en hoop dat jullie tips hebben.

Alvast mijn dank daarvoor!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 15:29
Rob1982 Rob1982 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar Rob1982
Standaard

Topic mag verwijderd worden. Intussen probleem opgelost.
Reageren

Labels
baseband, bleutooth, bluetooth, downgrade, ios4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda deugt niet na upgrade iOS4 eeldor iPhone algemeen 4 31-07-10 15:53
iPhone gecrashed na iOS4 upgrade Roob811 iPhone algemeen 56 20-07-10 20:34
Na IOS4 upgrade niet meer herkend in auto dweez iPhone algemeen 4 02-07-10 17:00
iOS4 Upgrade en mijn gegevens kwijt!!!! Methusalem iPhone algemeen 2 24-06-10 23:29
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.