Crash 3gS iOS 4; herstel nodig + fout 1002 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) alright, ze hebben nu gezegd dat hij onder de garantie van apple valt (had geen aankoopbewijs meegelevert, was namelijk tweedehands) en dat ze waarschijnlijk vrijdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alright, ze hebben nu gezegd dat hij onder de garantie van apple valt (had geen aankoopbewijs meegelevert, was namelijk tweedehands) en dat ze waarschijnlijk vrijdag een nieuwe binnen krijgen. justice.
Edit vrijdag: okay als het goed is is hij verzonden en komt ie maandag binnen Laatst gewijzigd door Jorto; 06-08-10 om 18:42. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Enne ? al nieuwe gekregen ? ik ben benieuwd, zit hier ook met code 1002... k*tzooi
|
|
|||
|
|||
Ja. Via gsmrepareren.nl. Helemaal nieuw niet refurbished. Werkt tot nu toe perfect. Ik zal hem ook opsturen als ik jou was.
|
|
|||
|
|||
ik ben ook van de slachtoffers.. draaide navigon en ineens kreeg ik in mijn beeldscherm de melding restore needed! Thuis aangekomen op itunes gezet en ook de melding 1002
Ik heb het op mac osx, win vista, win xp geprobeerd zonder succes Ik heb een 3GS, welke gesimlocked is dus in afwachting van unlock gebruik ik hem als tomtom/ipod touch.. Nu limera1n gedraaid en de iphone is weer uit de dood herrezen. Enig probleem is dat ik nog steeds de melding krijg dat er niet gebeld kan worden en een restore benodigd is Als iemand een factory unlocked iphone heeft en dit met succes probeert hoor ik het graag Wat ik begrepen heb is dat het probleem veroorzaakt wordt door multitasking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32 gb - restore error 1002 | dophert | iPhone algemeen | 2 | 24-01-11 18:35 |
iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion? | Tim12342 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 23:20 |
Herstellen 3gs: error 1002 | Jorto | iPhone algemeen | 3 | 01-01-11 16:15 |
iPhone 4 crash na herstel | Maxi86 | iPhone algemeen | 7 | 19-09-10 10:33 |
iPhone: Iphone crash na herstel | tinus67 | Jailbreak | 9 | 07-06-10 12:04 |
|
|