Continu internet DR uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een prepaid abbo staan op mijn iPhone. Dit ging er erg snel af, ook als ik de iphone niet gebruikte. De helpdesk gebeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Continu internet DR uit
Ik heb een prepaid abbo staan op mijn iPhone. Dit ging er erg snel af, ook als ik de iphone niet gebruikte. De helpdesk gebeld en blijkt dat ik contant verbinding maak met internet. Data roaming staat uit, ik heb hier Wi-Fi en maak verbinding op die manier.
Virus? Een foute hack? Heb mijn SIM nu in mijn oude (niet iphone) gestopt. Beltegoed blijft nu wat het is. Gelukkig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aangezien je een jailbreak hebt kun je proberen om via SBSettings Edge uit te zetten. Op deze wijze sluit je alle mobiele services van de telefoon uit. Mocht ook dit niet helpen kun je een FakeApn proberen (staat vast wel iets over op het forum of google).
|
|
|||
|
|||
Dank! Ga kijken of dat helpt!
|
Labels |
data roaming uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet | markyvonne | iPhone algemeen | 2 | 09-01-11 16:48 |
iPhone valt continu uit | Hmerle | iPhone algemeen | 3 | 06-11-10 01:13 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
iphone 4 internet valt uit | Dexstron | iPhone algemeen | 1 | 11-09-10 21:49 |
Continu ingezoomd beeld! Hoe zoom ik uit? | Migilos | Archief | 2 | 10-07-09 15:30 |
|
|