Iphone 4 vs Htc Desire Hd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Zoals ik herhaal; ik heb nog niet gewerkt nu met een anrdroid toestel zoals de desire HD maar op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omdat Archos die (nog) niet heeft uitgebracht. Heb ook even gezocht of er al een Honeycomb custom rom is voor de Archos 101 maar kon helaas niets vinden, er werken maar weinig devs aan Archos devices... (Vaak is het mogelijk om al up te graden voordat de fabrikant een 'officiële' update uitbrengt)
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag custom rom met htc sense en Android 2.3.2 geflashed op mijn HTC Desire HD, mooiste aan deze nieuwe versie vindt ik de voip sip integratie, harstikke handig als ik straks weer terug in Nederland ben en wil bellen naar China, dan hoef ik geen aparte toepassing er voor te hebben.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I-150 Iphone abbonement in HTC DESIRE,Motorola X720 | TLRSky | T-Mobile | 14 | 05-10-10 16:39 |
iPhone 4 vs HTC Desire? | Maaartenn | iPhone algemeen | 16 | 18-07-10 03:34 |
Appstore vs Android Market en Iphone 4 vs HTC Desire/ Evo...? | dikdirk | iPhone algemeen | 7 | 12-07-10 11:52 |
iPhone vs HTC Desire | Maaartenn | iPhone algemeen | 13 | 28-06-10 21:50 |
htc desire | bartvdvenne | Archief | 2 | 10-05-10 14:02 |
|
|