Poll: dropping calls iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd hoeveel mensen er last hebben van wegvallende gesprekken, dus geef hier je stem svp: Twtpoll :: Do you have dropping calls with ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Poll: dropping calls iPhone 4
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er last hebben van wegvallende gesprekken, dus geef hier je stem svp: Twtpoll :: Do you have dropping calls with your iPhone 4 ? (via @Neverbeclever)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik nog maar 1 keertje voorgehad voor de moment.
Ik moet wel zeggen ik bitter weinig bel. Max 60min per maand, zal zelfs zoveel nog niet eens zijn. |
|
|||
|
|||
Nog geen last van gehad. Maar ben benieuwd hoe betrouwbaar zo'n Poll is... Ik ken genoeg mensen waarbij de verbinding wel eens wordt verbroken om de meest uiteenlopenede redenen met allerlei verschillende toestellen. Misschien was de Poll beter geweest wegvallen van de verbinding nav het antenneprobleem? (al lijkt me dat al vrij duidelijk )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 tevreden-poll | mike77 | iPhone algemeen | 90 | 04-09-10 12:11 |
iPhone 4 teruggeven of niet -poll | ManindeWereld | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 00:04 |
Video: Video Calls | Thasneem | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-09 12:18 |
|
|