iPhone 4 teruggeven of niet -poll discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In navolging op de tevredenheidspoll.. Gelieve simpel te antwoorden en enkel als je effectief een iPhone 4 hebt. Zou je je iPhone 4 terugbrengen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Zou je je iPhone 4 terugbrengen als je je geld terug zou krijgen (ongeacht waar hij g |
|||
JA, want.. | 1 | 11,11% | |
NEE, want.. | 8 | 88,89% | |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
iPhone 4 teruggeven of niet -poll
In navolging op de tevredenheidspoll..
Gelieve simpel te antwoorden en enkel als je effectief een iPhone 4 hebt. Zou je je iPhone 4 terugbrengen als je je geld terug zou krijgen (ongeacht waar hij gekocht is)? -JA ? -NEE? Laatst gewijzigd door ManindeWereld; 16-07-10 om 22:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
NEE, want ik heb geen problemen.
|
|
|||
|
|||
Nope, dat zeer kleine probleempje die er is en die dan nog deels ook aan de providers zelf liggen is geen reden voor mij om terug in te dienen.De batterijduur alleen al is een zegen en beter dan de 3gs en de htc desire enz...Ik amuseer me enorm mee mijn iphone 4.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 tevreden-poll | mike77 | iPhone algemeen | 90 | 04-09-10 12:11 |
Poll: dropping calls iPhone 4 | neverbeclever | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 16:47 |
App kopen en "teruggeven" indien onvoldoende | paljasken | iPhone Apps | 4 | 07-08-09 00:05 |
|
|