iPhone 4 tevreden-poll discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Gelieve simpel te antwoorden en enkel als je effectief een iPhone 4 hebt....... Ben je tevreden over de iPhone 4? eventueel een kleine motivatie... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 tevreden-poll
Hello,
Gelieve simpel te antwoorden en enkel als je effectief een iPhone 4 hebt....... Ben je tevreden over de iPhone 4? eventueel een kleine motivatie... -JA ? -NEE? Laatst gewijzigd door mike77; 18-07-10 om 19:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
JA,
Heel tevreden. Nergens problemen mee. Gewoon een fantastisch apparaat. |
|
|||
|
|||
Happy met mijn Iphone 4!
Nergens last van. Toppertje. |
|
|||
|
|||
Ja, alleen op plaatsen waar het signaal zwakker is kan ik het signaal doen minderen maar voor de rest heel tevreden van.
|
|
|||
|
|||
enquete
@ tjauwmin ----> waarom ontevreden? of is het eerder iets van" laten we de poll verknoeien?"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan het niet verwijderen.spijtig, achja he....
|
|
|||
|
|||
Ik heb zoiets van; oke, het klopt, ik ervaar het zelf er een probleempje is soms met het bereik en das deels aan de iphone zelf gelegen maar alsook aan de providers door op vele plaatsen het signaal niet sterk genoeg is of er nog steeds te weinig masten staan.
Anderzijds heb ik zoiets van; noem me nu eens 1 gsm/smartphone op waar je geen 100% maar 200% tevreden van bent? Juist, die bestaat gewoonweg niet, aan iedere toestel is er toch altijd wel iets waarvan je zegt, ik mis dit of dat of ik zou dit toch op die manier makkelijker gevonden hebben enz... Soit; ondanks het kleine probleempke die er is en ik trouwens mee de vorige ook al had laat me de pret niet verpesten, ik amuseer me enorm met de nieuwe iphone, de beste die ik al heb gehad en de batterijduur is echt wel veel aangenamer en beter dan bij de vorige modellen. Ik vraag me wel af of die bumpercase van apple echt helpt wat dat signaal verlies betreft op de zwakkere plaatsen?? |
|
|||
|
|||
Hoe weten jullie dat hij geen iPhone 4 heeft? Kan toch zijn dat iemand ontevreden is?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
JA, ik heb zelf geen iPhone 4 (3gs 32 onderweg, 4 te duur) maar ik ken iemand met een en het is echt een prachtapparaat! moet de komende dagen nog maar met mijn 3g...
|
|||
|
|||
Zeer tevreden van mijn iPhone 4.
Hij is nu ongeveer een maand in mijn bezit en nog steeds enorm tevreden! Ook kan ik het antenneprobleem niet nabootsen... |
|
||||
|
||||
Zeer tevreden met mijn Iphone 4.
Ik had eerst een iphone 3g maar het verschil tussen deze 2 is zo groot dat ik echt niet meer terug zou kunnen werken met mijn oude 3g Ik zeg doen en niet luisteren naar die Death grip ongein want dat is echt bullshit! |
|
|||
|
|||
ik heb de iphone 4 nu 2 weken. en hij bevalt zeer goed.scherm is top! accuduur is een stuk beter, kan nu makkelijk 2 dagen mee.
ik kwam van een iphone 3g dus gaan weer een wereld voor me open qua snelheid. mijn iphone 4 heb ik 2e hands gekocht en komt uit de uk dus ik kan gewoon mijn vodafone abonnement gebruiken een aanrader als je van de 3g komt.. heb je een 3gs dan zou ik deze laten liggen gezien de snelheid winst..tsja..tenzij je geld over hebt natuurlijk!
|
|||
|
|||
poll
komaan ,zoveel nieuwe gebruikers--> ervaringen, positief/negatief?????
|
|
|||
|
|||
Zeer tevreden, heb hem nu pas 1 dag, maar heb hiervoor zowel de 3G als 3GS gehad en alleen de snelheid is al een verbetering (tov de 3G groter dan de 3GS).
|
|
|||
|
|||
Enorm tevreden, al heb ik hem nu nog maar een dikke 24 uur in mijn bezit.
Gps chip is perfect om te navigeren, scherm ziet er uitstekend uit & die snelheid is fenomenaal (vgl met 3G dan toch ) |
|
|||
|
|||
Ja, héél tevreden.
Kom van 3G en snelheid is enorm. Verder is da scherm fenomenaal, en natuurlijk de nieuwe camera met z'n 5MP. Grote stap van 3G naar de 4. Echt tevreden ermee, tal van nieuwe (nuttige) functies. Op sommige plaatsen wel ietsje last van death grip. Maar nooit dat het signaal volledig wegvalt. Is dus combinatie van gevoelige grip v. iPhone en dekking van gsm netwerk. O ja, Belgisch toestel, ben Mobistarklant. |
|
||||
|
||||
JA.
Scherm is super. Camera is Super bij voldoende licht en video is ook erg goed voor een mobile device. Snelheid t.o.v. mijn 3Gs is niet spectaculair maar daar heb ik het ook niet voor gedaan. Heb soms wel problemen met ontvangst maar dat was met de 3GS ook al het geval. Deathgrip probleem is zeker aanwezig maar tijdens gesprekken geen problemen van gehad. Mensen waarmee ik bel geven aan dat ik erg goed te verstaan ben dus betere bel kwaliteit. |
|
|||
|
|||
JA, zeer tevreden.
GPS is veel beter, camera is ook veel beter! Alles gaat net wat sneller en vloeiender. GEEN antenne probleem tot nu toe! Hoewel ik het verschil tov de 3Gs groter had verwacht ben ik toch tevreden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Poll: dropping calls iPhone 4 | neverbeclever | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 16:47 |
iPhone 4 teruggeven of niet -poll | ManindeWereld | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 00:04 |
|
|