//

iPhone 4 tevreden-poll

iPhone 4 tevreden-poll discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb ook nog kleine toevoeging de batterij gaat een heeel stuk langer mee dan de 3g de 3g haalde bij mij de middag niet eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ben je tevreden over jouw iPhone 4?

JA 242 91,32%
NEE 23 8,68%
Aantal stemmers: 265. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 23-08-10, 18:17
koen2709 koen2709 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hellevoetsluis
Berichten: 60
Standaard

heb ook nog kleine toevoeging de batterij gaat een heeel stuk langer mee dan de 3g de 3g haalde bij mij de middag niet eens en de 4 houd het wel tot 3 dagen uit maar het opladen duurt wel heeel lang
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 26-08-10, 19:25
Flupp Flupp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Wie heeft er al eens een oproep gehad die uitsloeg met de iPhone 4?
  #83  
Oud 26-08-10, 22:59
maggienaaltje maggienaaltje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Vanmiddag opgehaald, hele avond ermee lopen spelen en nog niets tegengekomen dat me niet zint
  #84  
Oud 31-08-10, 22:11
plindeman plindeman is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Elst GLD
Berichten: 26
Standaard

Op dit moment Nee omdat de Wi-Fi op mijn iPhone zwaar brak is. ;-(
  #85  
Oud 03-09-10, 17:21
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Ik ben tevreden. Alles werkt prima en heel vlot.

Wat het antenneprobleem betreft: volgens mij hangt dat heel erg samen met het bereik wat je hebt. Thuis heb ik slecht 3G bereik en kan ik de death grip moeiteloos uitvoeren.

Op mijn werk en in de stad heb ik goed 3G bereik, met de death grip vallen dan hoogstens 1 of 2 streepjes weg van de 5, maar soms ook geen enkele.
  #86  
Oud 03-09-10, 21:01
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik ben ook tevreden. Alles loopt net zo soepel, prima en vlot.

Het antenneprobleem dacht ik ook te hebben. Totdat ik bij mijn lieve broer op bezoek was. Ik had voluit 5 streepjes en dat bleef de hele middag. Maar toen ik weer naar huis ging. Had ik bij mezelf thuis 3 streepjes. Terwijl mijn nokia N86 en de rest van de nokia`s allemaal volle bak streepjes. Snappen jullie had nou?

death grip geen last van.
  #87  
Oud 04-09-10, 09:45
banaan123 banaan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden. Als ik kijk dat ik 170 euro heb moeten bijbetalen en wat ik krijg. Ik ging van een 3g naar een 4. Op zich zou je dan erg vooruit moeten gaan. En ja het display is geweldig, en ja hij is echt heel snel. Maar simpele dingen met bellen, die sensor die het beeld blokkeert als je de telefoon bij je oor houdt, die werkt niet. Hoevaak ik al niet ineens de luidspreker aanzette met mijn wang, of de microfoon uit. Daar baal ik echt van, want dat had mijn vorige niet. Ik vind het echt de miskoop van het jaar. Zelfs een HTC heeft dit soort problemen niet.
  #88  
Oud 04-09-10, 10:17
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Het antenneprobleem dacht ik ook te hebben. Totdat ik bij mijn lieve broer op bezoek was. Ik had voluit 5 streepjes en dat bleef de hele middag. Maar toen ik weer naar huis ging. Had ik bij mezelf thuis 3 streepjes. Terwijl mijn nokia N86 en de rest van de nokia`s allemaal volle bak streepjes. Snappen jullie had nou?

death grip geen last van.
Weet je zeker dat je het over 3G bereik hebt met de Nokia's? Als mijn Iphone geen 3G bereik meer heeft, dan springt hij terug naar GSM/GPRS en dan heb ik weer 5 streepjes.
  #89  
Oud 04-09-10, 10:28
TVAS TVAS is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Na jaren en jaren smartphones van HTC en Nokia te hebben gebruikt. Vind ik de iPhone 4 een verademing. De mogelijkheden en zijn snelheid zijn ongekend.
  #90  
Oud 04-09-10, 10:50
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door banaan123 Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden. Als ik kijk dat ik 170 euro heb moeten bijbetalen en wat ik krijg. Ik ging van een 3g naar een 4. Op zich zou je dan erg vooruit moeten gaan. En ja het display is geweldig, en ja hij is echt heel snel. Maar simpele dingen met bellen, die sensor die het beeld blokkeert als je de telefoon bij je oor houdt, die werkt niet. Hoevaak ik al niet ineens de luidspreker aanzette met mijn wang, of de microfoon uit. Daar baal ik echt van, want dat had mijn vorige niet. Ik vind het echt de miskoop van het jaar. Zelfs een HTC heeft dit soort problemen niet.
Dat probleem is bekend en wordt in de volgende update verholpen..dat is gelukkig wel een software probleem volgens mij. Maar dat pakken ze dus aan.
  #91  
Oud 04-09-10, 11:11
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik vraag me af in hoeverre de proximity sensor bug een software probleem is. Bij mij en enkele anderen die ik ken hebben een normaal werkende sensor, terwijl bij anderen weer niet goed werkt.

Maar goed, Steve zei dat het gefixt gaat worden in iOS 4.1 volgende week.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"

Laatst gewijzigd door Geno; 04-09-10 om 11:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Poll: dropping calls iPhone 4 neverbeclever iPhone algemeen 2 17-07-10 15:47
iPhone 4 teruggeven of niet -poll ManindeWereld iPhone algemeen 2 16-07-10 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.