Waar kan ik ibooter downloaden ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik ben een splinternieuwe gebruiker op dit forum. Nu heb ik voordat ik dit forum heb gelezen heel de iphone uit elkaar gehaald ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik ibooter downloaden ?
Hallo iedereen ik ben een splinternieuwe gebruiker op dit forum. Nu heb ik voordat ik dit forum heb gelezen heel de iphone uit elkaar gehaald omdat ik
dacht dat de Wi-Fi antenne kabel het probleem zou zijn maar dat was niet het geval. Ik wil het nu via ibooter gaan proberen maar kan het programma voor windows niet vinden. Kan ik iemand mij een link doorgeven waar ik het kan downloaden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is precies het probleem met je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Hij heeft helemaal geen Wi-Fi ontvangst.
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens een herstel gedaan van je iPhone?
iBooter is een programma uit 2008 dat volgens mij niet meer beschikbaar is.. iBooter praat rechtstreeks met de iPhone-bootloader - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Herstel heb ik al geprobeerd maar nog steeds niets.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? | richardwrx03 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-11-10 17:50 |
iTunes 8.2.1, waar te downloaden? | claessra | Archief | 3 | 15-09-09 20:05 |
Waar kan ik gratis Telefoon (Ring-Ring) Ringtones downloaden? | Antonio6 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 04-08-09 00:11 |
waar os 3.1 downloaden | blackdisque | Archief | 4 | 12-07-09 14:26 |
|
|