//

iPhone 4 tevreden-poll

iPhone 4 tevreden-poll discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is m'n eerste iPhone en ben zeker tevreden, gistere de hele dag met bezig geweest, vind wel dat de toetsen op het toetsenbord dicht op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ben je tevreden over jouw iPhone 4?

JA 242 91,32%
NEE 23 8,68%
Aantal stemmers: 265. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-07-10, 14:18
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Is m'n eerste iPhone en ben zeker tevreden, gistere de hele dag met bezig geweest, vind wel dat de toetsen op het toetsenbord dicht op elkaar staan. Maar top phone dus
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-07-10, 14:30
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Is m'n eerste iPhone en ben zeker tevreden, gistere de hele dag met bezig geweest, vind wel dat de toetsen op het toetsenbord dicht op elkaar staan. Maar top phone dus
leer je wel mee werken, op een gegeven moment wil je niet meer terug naar zo'n gewoon toetsenbord
  #23  
Oud 31-07-10, 16:56
birger birger is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

draai hem in horizontale modus, knopjes zijn dan dubbel zo breed
  #24  
Oud 31-07-10, 18:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Eigenlijk nog te kort in bezit (1 dag) voor een gefundeerd oordeel, maar de eerste indruk is goed. Ja dus.

Beetpakken c.q. oppakken is even wennen, maar dat had ik ook bij de overgang van de 2- naar de 3G. Signaalindicatie fluctueert naar gelang de manier van vasthouden, maar (nog?) geen totaal verlies van bereik gehad.
Voor- en achterkant zijn moeilijker te onderscheiden als de iPhone in de broekzak zit, waardoor ook de knopjes minder gemakkelijk op de tast te vinden zijn. Ook een kwestie van wennen denk ik.
Flits is erg fel bij fotograferen van dichtbij.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #25  
Oud 31-07-10, 18:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Is m'n eerste iPhone en ben zeker tevreden, gistere de hele dag met bezig geweest, vind wel dat de toetsen op het toetsenbord dicht op elkaar staan. Maar top phone dus
Ik heb niet van de dunste vingers en de eerste dagen had ik ook problemen en maakte ik veel fouten maar zoals bij alles; oefenen en oefenen en dan lukt het steeds beter en beter.
  #26  
Oud 31-07-10, 19:05
BossF BossF is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Hij is koning!!!
Alleen de oude vormgeving in apps ziet er erg lelijk uit, kwestie van tijd.
Ben vooral benieuwd wat de developers bedenken voor de gyro. Acrossair is nog maar het begin.
De flits mag wat mij betreft ook wat zachter
  #27  
Oud 31-07-10, 19:10
BossF BossF is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Verder ga ik niet alle verbeteringen opsommen...
Maar zeker vanaf de 3G met iOS 4 is dit een verademing!
De randen zijn ook ff wennen
  #28  
Oud 31-07-10, 19:31
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Zoals ButcherJF al aangeeft is het lastig om na één dag een oordeel te vellen maar de eerste indrukken zijn +++ Een ja dus
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #29  
Oud 31-07-10, 19:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 Bekijk bericht
Zoals ButcherJF al aangeeft is het lastig om na één dag een oordeel te vellen maar de eerste indrukken zijn +++ Een ja dus
Er zijn een paar dingetjes die hopelijk er nog bij komen of anders moeten (indien dat al mogelijk is natuurlijk); als je de gewone camera app gebruikt die er al opstaat dan kan je wel als je een foto trekt inzoomen maar als je wil filmen dan gaat dit niet en dat vind ik bijzonder jammer, ik weet inzoomen er wel voor zorgt je filmpje ietsje minder mooi is maar dan kan je tenminste eens van wat verder filmen en zo toch nog deftig erop krijgen, er bestaan wel apps die dit wel kunnen maar dan zit je wel alweer met het probleem deze geen 720P ondersteunt tenzij jullie er wel zo eentje kennen???

Dat is iets wat ze mss in een software update nog kunnen veranderen denk ik wat dat inzoomen bij het filmen betreft?

En dan als je een filmpje hebt gemaakt je deze niet op de gewone manier naar je youtube kan uploaden maar daarvoor een programmake zoals pixelpipe voor nodig hebt en die dan ook nog eens beperkt is helaas maar tis wel een goed programmake die er voorzorgt je filmpjes toch in HD erop komen. Maar hier ook jammer je niet meteen vanuit je foto/film album meteen zo naar youtube in HD kan uploaden, beetje jammer maar begrijp me niet verkeerd, het is geen ramp en het is ook het einde van de wereld niet maar sommige dingetjes zouden vind ik nog beter en makkelijker kunnen.

Ook dat je een app nodig hebt voor afleveringsrapporten vind ik jammer dat dit er niet standaard opzit.
  #30  
Oud 31-07-10, 20:14
Electronaut's schermafbeelding
Electronaut Electronaut is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Gent
Berichten: 66
Standaard

Voor mij is het scherm het belangrijkste aan deze nieuwe iPhone, dit scherm is zonder meer prachtig!

En komende van een iPhone 3G is de snelheid natuurlijk ook een mooie vooruitgang.
  #31  
Oud 31-07-10, 20:34
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

Mijn bevindingen sinds vanmiddag:
- GPS veel beter. Ook gyroscope en magnetisch compass zijn een ware toevoeging aangezien ik vanaf een 3G kom.
- FaceTime bellen is echt heel leuk (Een studiegenoot heeft er ook een). Het gaat echt zo makkelijk zoals ze in de reclame spotjes doen. De beeld kwaliteit was niet super, maar redelijk goed. Dit is misschien mede dankzij het bellen achter een proxy (trager). Binnenkort even overnieuw proberen.
- Het scherm is heel mooi helder en scherp. Van dichtbij (al kost dat meer inspanning voor de ogen) blijft alles nog mooi. Ook met iBooks is het zelfs een leesgenot terwijl je de lettergrote wat naar beneden schroeft.
- De iPhone 4 is rete snel vergeleken met m'n 3G. Zelfs dan wanneer de 3G nog op 3.X software draait.
- Multitasken is ook heerlijk snel. Wel vind ik irritant dat wanneer je op de homeknop drukt het programma standaard op de achtergrond gaat draaien en je het handmatig met uitschakelijk d.m.v. dubbelklik. Ik had liever gezien dat het programma altijd gelijk uitgaat bij 1x home knop klik en dat bij bijvoorbeeld een dubbele home knop klik dat hij dan pas op de achtergrond gaat draaien. Het is zo te doen, maar voor me gevoel is het wat inefficiënt.

Antenne test:
Ik heb de iPhone op twee totaal verschillende plaatsen binnenshuis getest qua antenne ontvangst. Eerst in een klein dorp waar sowieso geen 3G ontvangst is, maar wel redelijk (4 a 5 streepjes) GPRS. De tweede test heb ik net midden in Amsterdam gedaan. Hier heb ik vol 3G bereik en vol GRPS bereik.

In het dorp kreeg ik d.m.v. mijn handen overdreven om de iPhone zijkanten het GPRS signaal van 5 naar 'Geen Service'. Ik kon niet goed het aantal streepjes tellen, maar bij een normale bel houding leek het op 2 streepjes te stabiliseren. Ook heb ik op marktplaats een goedkope sollicone hoes voor de iPhone 4 gekocht en daarmee blijft het signaal 5 / 5 ongeacht de Death Grip.

In Amsterdam lukte het me met de death grip het 3G signaal van 5 naar 3 streepjes te krijgen. Met het gebruik van de sillicone hoes kreeg ik het signaal van 5 naar 4 streepjes. Bij het uitzetten van 3G (waardoor ik dus vol GPRS ontvangst had) had ik vol bereik en bij het houden in 'Death Grip' bleef het signaal 5 /5 streepjes.

Nu zijn deze hierboven beschreven testen gedaan met de 'Death grip' maar in werkelijkheid bel ik niet zo in die houding. Bij het normaal oppakken en gebruiken van de iPhone merk ik dat ik de antenne redelijk vaak 'bridge'. Maar bij het bellen, merk ik dat ik de antenne nauwelijks of niet bridge, doordat ik hem tegen mijn oor druk en dus niet meer met mijn palm hoef te ondersteunen.

Conclusie: Er is wel duidelijk een antenne probleem, maar niet zo erg als de media het voordoet, maar dat schreef iPhoneclub zelf ook al. Misschien bij slechter ontvangst, zoals in 'het dorp', gaat het signaal flink omlaag, maar of het resulteerd in een 'dropped call' weet ik nog zo niet.

In Amsterdam
  #32  
Oud 01-08-10, 20:51
wosnian wosnian is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

JA! Heb hem sinds vrijdag en ben helemaal verslaafd! Wat een geniaal apparaat!! In een woord: Geweldig!
  #33  
Oud 11-08-10, 12:05
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Ik heb er eindelijk ook eentje.. formidabel toestel, sneller,beeldscherm uitmuntend, geen dropped calls, facetime works flawless, knappe camera.
En al de andere extra's van ios4 en de iphone.

greets,

To all
  #34  
Oud 11-08-10, 14:27
jakeh jakeh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Mooi ding. Maar het bereik is wel érg slecht - veel erger dan verwacht. Binnen heb ik nauwelijks bereik, en ik woon en werk gewoon in centrum van Amsterdam.

Hoop dat een lelijk hoesje uitkomst kan bieden, maar tevreden? nee - daarvoor zou ik ook willen bellen.
  #35  
Oud 11-08-10, 16:33
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Erg tevreden over mijn iPhone 4!
  #36  
Oud 11-08-10, 17:02
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Nog wat bevindingen gedaan over de death grip op mijn toestel, als ik gewoon binnen zit en ik leg m'n vinger op de beruchte plaats gaat er amper 1 streepje af, als ik het toestel vastknijp (ook binnen) zakt het naar 1 streepje, en blijft het daar (of 2 streepjes). En als ik het buiten vastknijp dan blijft het op 3 streepjes, al bij al ben ik dus blij dat ik geen totaal verlies heb
  #37  
Oud 11-08-10, 17:22
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Heb er nu eentje, dus ik heb gestemd . Tot op heden zeer tevreden!
  #38  
Oud 11-08-10, 20:06
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ja, ben heel tevreden met het toestel. Geen problemen nog gehad tot op heden. Super toestel.
  #39  
Oud 11-08-10, 20:51
powaq powaq is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België
Berichten: 49
Standaard

Zéér tevreden. "Death grip" lukt me gewoonweg niet. Op geen enkele manier kan ik de ontvangst doen zakken. Ook op plaatsen waar de ontvangst wat minder is.
  #40  
Oud 13-08-10, 13:30
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Zeer tevreden met mijn Iphone 4.
Ik had eerst een iphone 3g maar het verschil tussen deze 2 is zo groot dat ik echt niet meer terug zou kunnen werken met mijn oude 3g

Ik zeg doen en niet luisteren naar die Death grip ongein want dat is echt bullshit!
Dit is Bullshit dus. Ben erg te spreken over de 4 maar hij heeft wel problemen. Het Bullshit noemen is een beetje struisvogel gedrag.

Heb ook 3G en 3Gs men moet zeggen dat de grootste winst zat van 3G naar 3Gs. De 4 is gewoon veel mooier maar niet echt veel sneller dan de 3Gs. Hij is gewoon heel erg MOOI!!!!
__________________
1x 4 zw 16GB, 1x 3G zw 16 GB, 2x 3GS w 16 GB, 1x 3GS w 32 GB, 1x 2G 8GB US, 1x iPad 16G Wi-Fi. All JB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Poll: dropping calls iPhone 4 neverbeclever iPhone algemeen 2 17-07-10 16:47
iPhone 4 teruggeven of niet -poll ManindeWereld iPhone algemeen 2 17-07-10 00:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.