//

iPhone wordt weggezet eind van het jaar

iPhone wordt weggezet eind van het jaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Als jij zo tevreden bent met je Samsung, waarom mag een ander dat niet zijn met een iPhone AMEN! Dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27-07-10, 08:33
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Bekijk bericht
Als jij zo tevreden bent met je Samsung, waarom mag
een ander dat niet zijn met een iPhone
AMEN!
Dat ''gezeur'' altijd over dit of dat is beter.....er zijn mensen gek op Apple, op microsoft, op Android etc etc....leven en laten leven en respecteer elkaars keuze.
Ik ben heel blij met Apple en de iPhone, en ik respecteer dat een ander andere keuzes en een andere mening heeft heeft....zo moeilijk is dat toch niet??

Laatst gewijzigd door curmie; 27-07-10 om 08:39.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 27-07-10, 14:32
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ankid Bekijk bericht
HTC zou volgens de website AndroidSPIN werken aan een telefoon met Android 2.2 en een 1,5 GHz-processor. De telefoon wordt hiermee dus een ontzettend snel toestel en krijgt de codenaam HTC Scorpion mee.

Als het toestel er inderdaad aankomt, dan hebben we te maken met het snelste mobieltje tot nu toe.....
Het draait toch niet al om de snelheid? Je kunt een supersnelle gsm hebben met brolapplicaties en een gsm dat op niets trekt of een iPhone met deftige mooi afgewerkte applicaties.
  #43  
Oud 27-07-10, 16:15
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Dikke vette onzin. Want het wordt namelijk een 2Ghz duocore met 1280x800 pixels scherm en 4Gb geheugen. Dan is het zwaai zwaai met de iphone ik heb nu ook een Desire bij mijn iphones en het feit dat je deze volledig kan tweaken en de souplesse is een teken dat de iphone binnenkort is afgeschreven als DE smartphone.

Apple vraagt er zelf om helaas met hun nieuwe voorwaarden en iAd. Dat heeft mij gedreven verder te kijken dan mijn neus lang is en Android is zeker wel een goede vervanger. Probeer het eens...je staat versteld.

Neemt niet weg dat ik wel een iphone 4 in preorder heb staan maar dat is meer omdat ik een vriendin van me heb afgesproken haar mijn 3G te verkopen en ik toch meerdere toestellen moet hebben.
Het zal anders lang duren voordat de iPhone die status verliest. Mensen noemen het ook een iPhone ipv een telefoon. Waarbij de naam van het product ook een sterke naam heeft. Ipv:
Desire, Legend, Hero Tattoo, Magic, Scorpion.

HTC heeft denk ik net zo'n soort lijst als die natuurkundige hebben. Zo'n lijst waarop allemaal namen staan van mensen waar ze een storm naar vernoemen. Het mist logica.
  #44  
Oud 01-10-10, 01:37
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Kerel, zet me niet weg als een iphone basher en doe niet alsof je een fanboy bent. Ik heb al jaren een iphone, ipod, ipad, magic mouse en toetsenbord (geen mac pc ivm games) en ik zeg je...de iphone gaat het verliezen het komende jaar omdat ze in hun innovatie stagneren.

Iphone was geniaal toen het uitkwam. Simpel, soepel en het werkte gewoon..klaar. Normaliter kocht ik om de drie maanden een ander model, maar bij de iphone ben ik zeker 2 jaar gebleven...totdat ik laatst bij iemand de Desire in mijn handen kreeg. Het evenaart de iphone met gemak nu en dan doel ik op de souplesse van het touchscreen en hoe simpel het in elkaar is gezet. Maar daar komt ook nog eens bij dat het open source is en de Desire volledig naar jouw smaak in te richten is. En met volledig bedoel ik ook volledig. En daar komt bij dat er komende maanden telefoons uitkomen die qua hardware de telefoon doen wegblazen.

Kijk naar Apple, die doen net alsof ze de frontcamera ineens hebben uitgevonden. Tegenover de 2G en de 3GS is er echt niet veel veranderd hoor. Versie 4 inmiddels en wat is er nu bijgekomen dan? Joepie, we hebben multitask, maar wel op een manier zoals Apple het wilt. Joepie, we hebben folders (kuch ). Maar meest bijzondere is nog wel dat Apple je ineens voorwaarden in je strot duwt (anders kan je itunes niet gebruiken) die vergaand zijn. Als kadootje maken ze van je iphone een mobiel reclameblok en de Apple fanboys pikken het alsof ze zakgeld krijgen.

Android stevent af naar een platform die de iOS wegblaast de komende maanden/jaar als Apple niet uitkijkt. En dat is echt niet omdat ik wil bashen, want de iphone, ipad etc. zijn geweldige apparaten, maar omdat de techniek niet stilstaat.

Dus zet me niet neer als iphone basher, want ik gebruik nog steeds met plezier mijn Apple produkten. Maar zet je oogkleppen eens af en kijk eens verder. Want men (de verkopers en kopers) doen alsof ze vooruitstrevend bezig zijn, maar in feite worden we gewoon voor de gek gehouden.
hands down win
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van begin tot het eind RwHendriks Archief 1 09-02-08 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.