Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een filmpje via youtube heb ik gezien dat je bij agenda een icoontje kan krijgen zoals bij een sms of mail dat je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda
Op een filmpje via youtube heb ik gezien dat je bij agenda een icoontje kan krijgen zoals bij een sms of mail dat je een afspraak hebt.
Hoe krijg je dit voor mekaar. Vind nergens waar ik dit kan instellen. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|